برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

ناک اوت تلخ وایت با پووتکین

1 دقیقه خوانده شده
ناک اوت تلخ وایت با پووتکین

ناک اوت تلخ وایت با پووتکین

ناک اوت تلخ وایت با پووتکین – ناک اوت تلخ دیلین وایت در نبرد با الکساندر پووتکین در رقابت های بوکس قهرمانی جهان.

در نبرد بوکس روز یکشنبه، دیلین وایت در برابر الکساندر پووتکین روس یک ناک اوت تلخ و بد را تجربه کرد تا اندک امیدهایش و آرزوهایش برای فتح مقام جهانی تیره و تار و هیچ شود.

نبرد بوکس بین دیلین وایت (27-2) در نبرد با الکساندر پووتکین (36-2-1) در گروه سنگین وزن، با برتری قهرمان روس المپیک 2004 آتن به اتمام رسید.

در این نبرد که صبح روز یکشنبه اجرا شد ، دیلین وایت برتانیایی مالکیت تمام نبرد را در اختیار خودش داشت و حتی او توانست الکساندر پوتکین را در راند چهارم مسابقه دو بار ناک داون کند، اما آپرکات چپ سنگین  و قوی بوکسور روسی در راند پنجم بازی روشنایی را برای دیلین وایت خاموش کرد.

وایت بعد از ضربه ناگهانی و غافلگیر کننده رقیب 40 ساله اش بر روی تشک افتاد و ناک اوت شد تا داور رینگ مسابقه، الکساندر پوتکین را پیروز نبرد اعلام کند. با این صورت صبر دیلین وایت که برای فتح نخستین تایتل شات دوران حرفه ایش همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. دیلین وایت در صورتی که پیروز این این مبارزه می شد، می توانست دوازدهمین برد متوالی و پشت سرهم خود را جشن بگیرد و از همه مهمتر و با ارزش تر، تایسون فیوری را برای کمربند سنگین وزن WBC چلنج کند.

ادی هرن، پروموتر بازی های بوکس و مدیربرنامه وایت گفت که بوکسورش از بند و قانون نبرد مجدد استفاده خواهد کرد و این دو بوکسور باری دیگر به نبرد با هم در رینگ خواهند رفت.

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *