برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

نیمار: کرونا را شکست دادم، برگشتم

نیمار: کرونا را شکست دادم، برگشتم – طی دو هفته ستاره پاری سن ژرمن به بهبودی کامل رسید.

نیمار و چند بازیکن دیگر باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن به ویروس کرونا مبتلا شده بودند.خبری که حواشی بسیار زیادی برای این بازیکنان و تیم پاریسی به همراه داشت. حتی شایعه شده بود که دلیل مبتلا شدن این بازیکنان به این ویروس ، حضور در یک مهمانی و رعایت نکردن اصول بهداشتی بوده است.

در ابتدا نیمار با پشت سرگذاشتن قرنطینه به مدت 14 روز، تحت مراقبت ویژه قرار گرفت. پس از اتمام این دوره به تمرینات تیمش اضافه شد، او به صورت رسمی در توئیتر خود نوشت :

من به تمرین تیمم برگشتم و از این موضوع بسیار خوشحال هستم.

نیمار: کرونا را شکست دادم، برگشتم
نیمار

نیمار

بازگشت نیمار به تمرینات پاریس می تواند خبر بسیار هیجان انگیزی برای هم تیمی ها و سرمربی آلمانی یعنی توماس توخل باشد. قهرمان فصل پیش لیگ یک فرانسه که در اولین دیدار رسمی خود در فصل جدید در برابر لنس شکست خورد. توخل مدعی شد که نبود ستارگانی همچون نیمار، باعث شد تا اولین گام خودمان را لغزنده برداریم.  در هر صورت با بازشگت نیمار ، سرمربی تیم می تواند مشکلات تیمش را رفع کند و تیمی قدرتمند تر روانه مسابقات کند.

لازم به ذکر است، پیش از نیمار، آنخل دی ماریا و لئاندرو پاردس نیز به این ویروس مبتلا شده بودند.  همچنین طبق گزارش وضعیت مائورو ایکاردی نیز مشکوک بود. احتمال مبتلا شدن او هم بسیار بالاست. سه بازیکن فوق دوران قرنطینه خود را در جزیره ایبیسا به سر می برند. پاریس سن ژرمن امیدوار است که به زودی این بازیکنان نیز به تمرینات تیم اضافه شوند. این بازیکنان در هفته اول مسابقات نتوانستند پی اس جی را همراهی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *