برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

همیلتون در گرندپری فرانسه مقابل ورستاپن چه می کند

1 دقیقه خوانده شده
همیلتون در گرندپری فرانسه مقابل ورستاپن چه می کند

همیلتون در گرندپری فرانسه مقابل ورستاپن چه می کند

همیلتون این بار باید به پیروزی برسد تا بتواند امتیاز خود را به صدر جدول برساند. پس از دو پیروزی ردبول ها، اکنون در فرانسه باید دید نتیجه به کجا خواهد رسید. دو گرندپری گذشته در فرانسه به نفع مرسدس رقم خورد.

 

همیلتون و رقابت برای موقعیت پول

از زمان بازگشت F1 به پل ریکارد در سال 2018 پس از 28 سال وقفه، مرسدس در فرانسه کاملاً بر مسیر مسلط بوده است. هیچ کسی به جز مرسدس در دو گرندپری گذشته فرانسه هدایت مسابقات را در دست نداشته است.

لوئیس همیلتون در دو سال گذشته موقعیت پول را کسب کرده است.

در حالی که در هر دو سال 2018 و 2019، ماکس ورستاپن نتوانست به نزدیکی همیلتون و مرسدس برسد. اما امسال با آنچه در اسپانیا دیدیم احتمال یک رقابت تنگاتنگ در فرانسه هست.

چارلز لکرک را نباید فراموش کنیم. او در دو گرندپری گذشته در انتخابی موقعیت های پول را داشت. در دو سال گذشته بوتاس با مرسدس جایگاه دوم را در فرانسه داشته و پرز هیچ گاه بالاتر از سیزدهم نبوده است.

آنطور که ردبول پیشرفت نشان داده، ورستاپن و پرز می توانند رقیبان قوی باشند. سرجیو پرز در باکو به پیروزی رسید که اولین پیروزی او برای ردبول را رقم زد.

همیلتون در گرندپری فرانسه مقابل ورستاپن چه می کند
همیلتون و بوتاس رقبای جدید از ردبول خواهند داشت

 

جایگاه سوم

جدا از رقابت مرسدس و ردبول، یک جنگ سنگین بر سر مقام سومی است. فراری و مک لارن در باکو به ترتیب سوم و چهارم شدند که احتمالا در فرانسه رقابتی تنگاتنگ خواهند داشت. در این رقابت دنیل ریکیاردو، لاندو نوریس، کارلوس ساینز و چارلز لکرک به مصاف هم می روند. لکرک سال 2019 در فرانسه به پودیوم رسیده بود. سال 2019 ریکیاردو در این پیست به مقام چهارمی و نوریس به پنجمی رسیده بودند.

آلفا رومئو احتمالا با کیمی رایکونین یا آنتونیو جیووانی در یک جایگاه بالای دهم قرار بگیرد. این جایگاه می تواند برای آلفا رومئو امتیازهای خوبی در فرانسه کسب کند.

استون مارتین و آلفاتائوری در باکو به پودیوم رسیدند و احتمالا بتوانند این کار را در فرانسه نیز تکرار کنند. پس وجود این دو تیم در ده نفر اول بعید نخواهد بود.

برای تیم های هاس و ویلیامز با توجه به عملکرد آنها در گرندپری های قبلی، نمیتوان امیدی به امتیاز گیری در فرانسه داشت.

 

همیلتون در گرندپری فرانسه مقابل ورستاپن چه می کند
جایگاه های اول تا سوم در باکو

 

پ.ن. بُرد24 – به روزترین اخبار فرمول یک را هر روز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *