برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

همیلتون و مرسدس بنز در گرندپری آذربایجان هفته بدی را گذراندند

1 دقیقه خوانده شده
همیلتون و مرسدس بنز در گرندپری آذربایجان هفته بدی را گذراندند

همیلتون و مرسدس بنز در گرندپری آذربایجان هفته بدی را گذراندند

همیلتون و مرسدس بنز در گرندپری آذربایجان هفته بدی را گذراندند- لوئیس همیلتون حداقل به دنبال دستیابی به مقام دوم گرندپری آذربایجان بود. اما پس از شروع مجدد در دور 50، چرخ های او قفل شد و سرجیو پرز اول شد.

بلافاصله پس از آن راننده مرسدس از رادیو تیم شنیده می شود. او از مهندس مسابقه خود پیت بونینگتون می پرسد: “آیا من مجیک را زدم؟ می توانستم قسم بخورم که آن را خاموش کردم”.

منظور از ” ترمز مجیک” تنظیماتی است که توسط مرسدس بنز برای کمک به گرم شدن ترمزها استفاده می شود. پس از مسابقه، قهرمان حاکم جهان توضیح داد که چگونه در شروع مجدد او اشتباه اتفاق افتاده است. در روزی که رقیب اصلی عنوان قهرمانی او ماکس ورستاپن تصادف کرد و از گرندپری آذربایجان خارج شد و باعث این شروع مجدد شد.

او گفت: “هنگام شروع مجدد، من فکر می کنم وقتی چکو [پرز] به سمت من حرکت کرد، روی یک سوئیچ کلیک کردم. در واقع ترمز را خاموش می کند، نمی دانستم که حتی آن را لمس کرده ام. بسیار سخت است. بیشتر از مردان و زنان تیم متاسفم که برای این امتیازات سخت کار کرده اند، اما مطمئن هستم که دوباره جمع می شویم و قوی تر برمی گردیم. ما آخر هفته خیلی سخت تلاش کرده بودیم تا به 10 تیم برتر برگردیم و خیلی خوب به نظر می رسید. من همه چیز را روی خط گذاشتم و امروز تا آنجا که توانستم جنگیدم. ”

رئیس مرسدس بنز توتو وولف

رئیس مرسدس بنز توتو وولف راننده دیگر خود والتری بوتاس را دید که در رده دوازدهم قرار گرفت. او راجع به همیلتون و مرسدس بنز گفت: “نمی توان این را اشتباه نامید. وقتی سرجیو به سمت او حرکت کرد، همیلتون دکمه ای را لمس کرد و تعادل ترمز تغییر کرد. مستقیم جلو رفت و بدیهی است که ماشین متوقف نخواهد شد. این یک مشکل انگشت بود.”

ناراحتی همیلتون در از دست دادن امتیاز در باکو شاید با این واقعیت که ورستاپن نیز موفق به کسب امتیاز نشد، کمی جبران شد.

لوئیس همیلتون گفت: “بدیهی است که برای مکس بسیار تاسف بار است. تمام آنچه که امروز می گویم این است که این بدشانسی بود. سعی خواهیم کرد تا دوباره در مسابقه بعدی قویتر برگردیم.”

با بوتاس، همیلتون و مرسدس بنز خارج از ده راننده برتر در پایان مسابقات فرمول یک آذربایجان بودند. این موضوع رالی امتیاز گیری مرسدس بنز در همه مسابقات را که تا الان به 54 رسیده بود، به پایان رساند. آنها در مسابقات قهرمانی سازندگان با 26 امتیاز از ردبول عقب می مانند. همیلتون هنوز چهار امتیاز از ورستاپن در جدول عقب است.

همیلتون و مرسدس بنز در گرندپری آذربایجان هفته بدی را گذراندند
بدشانسی لوئیس همیلتون و مرسدس بنز در آذربایجان

 

پ.ن. بُرد24 – به روزترین اخبار فرمول یک را هر روز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *