برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

واکنش زیدان به حذف از لیگ

واکنش زیدان به حذف از لیگ

واکنش زیدان به حذف از لیگ

واکنش زیدان به حذف از لیگ – زیدان سرمربی رئال مادرید معتقد است که تیمش شایسته حذف شدن از مسابقات بوده است ولی باید به رئال مادرید افتخار کرد و به آن احترام گذاشت.

رئالی ها در شبی که با روز های اوجشان فاصله زیادی داشتند و کاپیتان راموس را نیز در اختیار و در ترکیب تیم نداشتند ، برابر تیم پپ مغلوب شدند و از دور مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نیز حذف شدند.

سیتی نهایت استفاده را از دو اشتباه وحشتناک واران کرد و رئال هم یک تک گل داشت که توسط بنزما به ثمر رسید و اینگونه بود که فصل اروپایی کهکشانی ها به پایان رسید.

رئال از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد
رئال از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد

زیدان در پایان بازی گفت : باختیم و طبعا از این موضوع ناراحتم ولی به این تیم باید بیشتر از این حرف ها افتخار کرد. باید به سیتی و مخصوصا به پپ هم تبریک بگویم چرا که خیلی خوب بازی کردند و شایسته صعود بودند . نباید به دنبال توجیه و یا بهانه جویی بود. امشب باختیم و شب تلخی بود ولی مهم این است که به تیمم افتخار می کنم . امشب در زمین همه توان و انرژی مان را گذاشتیم ولی در نهایت به هدف مان نرسیدیم و از دور مسابقات کنار رفتیم . منچستر سیتی شایسته صعود به مرحله بعد بود . در 20 دقیقه اول بازی زجر و فشار زیادی کشیدیم ولی در ادامه بازی خوب کار کردیم . در نیمه دوم مسابقه تا زمانی که سیتی گل دوم را به ثمر رساند ، بازی خوبی ارائه دادیم.

95 درصد وظایفشان را درست انجام دادند

درمابین یک ربع و 20 دقیقه ابتدایی مسابقه عصبی و آشفته بودیم و به خصوص در پست دفاع پراسترس کار می کردیم ولی در ادامه بهتر و با دقت تر از قبل شدیم . به واران چیزی نگفتم . واران باید سرش را بالا بگیرد چون او و دیگر بازیکنان تیمم 95 در صد وظایف شان و مسئولیتشان را عالی و درست انجام دادند . این را به همه بازیکنانم در پایان مسابقه گفتم ، مخصوصا به واران.

زیدان در خصوص ارزیابی این فصل و در خصوص آینده نیز گفت که در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشته ایم و درست است در لیگ قهرمانان اروپا عنوانی را به دست نیاوردیم ولی توانستیم در لالیگای اسپانیا گوی سبقت را از بارسلونا ربوده و قهرمان این فصل شویم ، در خصوص آینده هم باید بگویم که من در حال حاضر سرمربی رئال هستم و تمام تلاشم را برای بهتر شدن تیمم انجام خواهم داد ، من در باشگاه می مانم ، مگر اینکه مسئله ای پیش بیاید و باشگاه دیگر به برنامه های من نیازی نداشته باشد.

1 دیدگاه برای “واکنش زیدان به حذف از لیگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *