برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

ورستاپن موقعیت پول را در اسپرینت مونزا گرفت

1 دقیقه خوانده شده
برد 24 - ورستاپن موقعیت پول را در اسپرینت مونزا گرفت

برد 24 - ورستاپن موقعیت پول را در اسپرینت مونزا گرفت

ورستاپن موقعیت پول را در اسپرینت مونزا گرفت – والتری بوتاس در دومین اسپرینت ( مسابقه سرعتی و کوتاه فرمول یک) در مونزا اول شد. ولی ورستاپن جایگاه او را برای شروع مسابقه گرفت. بوتاس باید مسابقه را از جایگاه آخر شروع کند.

دانیل ریکیاردو سوم شد و لاندو نوریس چهارم و به دنبال آنها همیلتون به جایگاه پنجم دست یافت.

کابوس همیلتون با شروع مسابقه همراه بود. در آغاز او از جایگاه دوم شروع کرد و در جایگاه پنجم مسابقه را به پایان رساند. بوتاس از اول تا آخر این 18 دور در جایگاه اول خودش باقی ماند. گسلی که با چرخ عقب ریکیاردو برخورد کرد، بال جلوی ماشینش زیر چرخ جلو رفت و او را به کناره پیست فرستاد. قبل از رسیدن ماشین امنیتی، رابرت کوبیکا و یوکی سونادا با هم برخورد کردند و ماشین کوبیکا دور خودش چرخید.

بعد از همیلتون در جایگاه پنجم، چارلز لکلرک و هم تیمی فراری او کارلوس ساینز به ترتیب ششم و هفتم بودند. در دور پنجم لانس استرول در جایگاه نهم قرار گرفت و تا دور نهم در همین جایگاه ماند. در دور نهم پرز به استرول حمله کرد تا جایگاهش را پس بگیرد. اما پرز که از پیست خارج شد در راه سبقتش، مجبور شد این جایگاه را دوباره به استرول پس بدهد.

ورستاپن و بقیه رانندگان در موقعیت خود باقی ماندند

همیلتون در فرمول یک مونزا هر دور کلافه تر می شد. او از دور اول پشت سر لاندو نوریس قرار گرفت و هیچ نمای دیگری از مسابقه به جز قسمت عقب ماشین نوریس را نتوانست داشته باشد. مک لارن هم از موتورهای مرسدس استفاده می کند. بنابر این تعجبی نداشت که رقابت تا این حد نزدیک شود.

bord 24 - ورستاپن موقعیت پول - اسپرینت مونزا
bord 24 – ورستاپن موقعیت پول – اسپرینت مونزا

بوتاس هجده دور اسپرینت مونزا را در جایگاه اول به پایان رساند و سه امتیاز از این مسابقه گرفت. او 2.325 ثانیه از ورستاپن جلوتر بود.

دیکیاردو که از گرندپری مکزیک تا به حال ردیف جلو را تجربه نکرده بود به جایگاه دوم برای مسابقه روز شنبه دست یافت. او جایگاه سوم را گرفت اما با خروج بوتاس او یک جایگاه بالا رفت. نوریس که توانسته بود همیلتون را 1.176 عقب تر از خودش نگه دارد نیز سوم شد تا همیلتون به جایگاه چهارم صعود کند.

برای دریافت اخبار روز ورزشی با برد۲۴ همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *