برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

پایان راه داستان آندره آ استراماچونی

پایان راه داستان آندره آ استراماچونی

پایان راه داستان آندره آ استراماچونی

پایان راه داستان آندره آ استراماچونی – وارد فاز جدیدی در خصوص آینده نیمکت استقلال شده ایم. آرزو و رویای طرفداران باشگاه استقلال این است که مربی اسبق تیمشان، یعنی آندره آ استراماچونی بار دیگر به سمت سرمربی گری تیم محبوبشان برسد. داستان آندره آ استراماچونی و استقلال پس از جدایی فرهاد مجیدی هر روز رنگ و بوی جدیدی به خود می گیرد.

هنوز معلوم نیست بالاخره این مربی به استقلال خواهد آمد یا خیر. در هر صورت طرفداران تیم آبی پوش پایتخت تا آخرین ثانیه ها از خواسته خود برای بازگشت مرد محبوب ایتالیایی کناره گیری نخواهند کرد، و به پافشاری خود در این خصوص ادامه خواهند داد.

پس از پایان دیدار استقلال و تراکتورسازی در فینال جام حذفی، مدیران استقلال به هواداران این تیم وعده بازگشت آندره آ استراماچونی را دادند. ولی در حال حاضر 12 روز از فینال جام حذفی گذشته و هیچ نشان مثبتی از حضور مربی اسبق به تیم آبی پوش دیده نمی شود. حتی مدیران این تیم هم هیچ نظری در خصوص روند ماجرا با هواداران این تیم به اشتراک نمی گذارند.

پایان راه؟ داستان آندره آ استراماچونی
آندره آ استراماچونی

هنوز پیشنهاد رسمی به استراماچونی صورت نگرفته است

یوسف دانشیار مترجم سابق استراماچونی چند روز پیش ادعا کرد که تا کنون هیچ پیشنهاد رسمی به استراماچونی ارسال نشده است. خود این مربی علاقه مند به حضور دوباره در استقلال است و حتی میان نمایندگان سعادتمند و استراماچونی توافقاتی شفاهی نیز صورت گرفته است.

پس از این گفتگو فدریکو پاستورلو مدیربرنامه استراماچونی با منتشر کردن پیامی مدعی شد که حرف های دانشیار صحیح است. هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به این مربی ایتالیایی ارسال نشده است. بدلیل رقابت های حساس آسیا و برای اینکه تیم وارد حاشیه نشود از گفتن دیگر جزئیات خود داری کرد.

روز گذشته اخباری منتشر شد که گویای منتفی شدن حضور استراما در ایران و باشگاه استتقلال هست. حتی چند گزینه دیگر نیز برای جانشینی مجیدی مطرح شدند ولی با پستی که خود مربی ایتالیایی منتشر کرد ، ماجرا وارد فاز جدیدی شد. این بیانه بازتاب های فراوانی در دنیای مجازی به راه انداخت.

پایان راه داستان آندره آ استراماچونی
تیم استقلال

حال و روز هواداران استقلال

هواداران عصبانی استقلال که بر این باور هستند ، احمد سعادتمند و مدیران تیم هیچ فعالیتی در خصوص بهبودی استقلال انجام نمی دهند. با وعده های دروغین با روحیات طرفداران آبی پوش بازی می کنند. عده ای حتی دلیل شکست استقلال در فینال جام حذفی را نیز به گردن مدیریت باشگاه می اندازند.

راجع به خبر “پایان راه داستان آندره آ استراماچونی ” می گویند زمانی که مجیدی در این تیم به ثبات رسیده بود و نتایج خوبی کسب می کرد، مدیران تیم با مطرح کردن شایعات بازگشت استراما به استقلال باعث دلخوری مجیدی از مدیریت و باشگاه شده اند.

با به حاشیه بردن به سمت باشگاه تمرکز کادرفنی تیم را بر هم زده و باعث تحقیر آبی پوشان برابر تبریزی ها شده اند. بعضی دیگر از هوادران نیز فدراسیون فوتبال کشور را مقصر اصلی این اتفاقات اخیر می دادند. فدراسیون با قانون جدیدی که وضع کرده است (قانون منع ورود خارجی ها به ایران) باعث شده باشگاه نتواند برای بازگشت سرمربی ایتالیایی اقدام کند. و احتمالا این پایان راه داستان آندره آ استراماچونی است.


در حال حاضر هواداران به طور قطع خواهان بازگشت 100 درصدی مربی محبوبشان هستند. در این خصوص به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد و با عصبانیت و پافشاری از مدیریت درخواست دارند به وعده هایی که داده اند عمل کنند. از یک سو فدراسیون را نیز بدلیل این قانون جدید زیر فشار برده و خواهان لغو این قانون هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *