برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

پرواز برای رسیدن به گل 450ام

پرواز برای رسیدن به گل 450ام

پرواز برای رسیدن به گل 450ام- لیگ اروپا، سری آ ایتالیا، رونالدو یوونتوس

پرواز برای رسیدن به گل 450ام – درخشش دوباره در زمین فوتبال. کریستیانو رونالدو، ستاره پرتعالی باشگاه یوونتوس یک بار دیگر با درخشش خودش، سرنوشت تیمش را عوض کرد.

فصل پیش رونالدو عملکرد خارق العاده ای از خودش در باشگاه ایتالیایی بر جای گذاشت. او توانست با زدن ۳۷ گل در طول فصل، رکورد بیشترین گل زده را از آن خودش کند. اما گویا این ستاره پرتغالي از شکستن رکورد ها خسته نشده و فصل جدید را هم با آمادگی کامل آغاز کرده است.

کریستیانو رونالدو در نخستین هفته مسابقات سری آ ایتالیا در دقایق پایانی یووه و سمپدوریا، دروازه سمپدوریا را باز کند. دیشب هم با دبل خودش در دیدار برابر آ اس رم، مانع اولین شکست تیمش در فصل جاری شد.

کریستیانو رونالدو در نیمه نخست بازی موفق شد از روی ضربه پنالتی قفل دروازه جالوروسی را بشکند. در دقیقه ۷۰ بازی یوونتوس ۱۰ نفره به بازی ادامه می داد. رونالدو در بین مدافعان آ اس رم با پرشی بلند و زیبا توانست گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.  خودش نیز دبل کرد، و یوونتوس با همین دبل رونالدو توانست با یک امتیاز پایتخت ایتالیا را ترک کند.

پرواز برای رسیدن به گل 450ام
رونالدو رکورد بیشترین گل را می زند

رونالدو در فصول قبل نیز درخشیده بود

همچنین باید گفت که رونالدو در فصول ۲۰۰۹ ، ۲۰۱۱ ، ۲۰۱۴ در رئال مادرید توانسته بود در هر دو بازی ابتدایی فصلش گلزنی کند. حال این اولین بار هست که رونالدو با پیراهن یوونتوس به این رکورد دست می یابد. و نکته مهم دیگر هم این هست که ستاره پرتغالي از سال ۲۰۰۳ تا کنون در پنج لیگ معتبر اروپایی موفق به زدن ۴۵۰ گل شده است. این رکوردی ویژه و خارق العاده برای او به حساب می‌آید.

یوونتوس بعد از گذشت سال های زیاد ، خرید خوبی انجام داده است. حالا امیدوار است با روی کار آمدن پیرلو به عنوان مربی تیم، سر انجام بتواند طعم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بچشد. برای این که به این امر دست پیدا کند به چنین رونالدوی آماده ای نیز در خط حمله خودش نیاز خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *