برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

پوگبا در منچستریونایتد ماندگار خواهد بود

پوگبا در منچستریونایتد ماندگار خواهد بود

پوگبا در منچستریونایتد ماندگار خواهد بود

پوگبا در منچستریونایتد ماندگار خواهد بود – مدیر برنامه پوگبا تائید کرد ، پوگبا در جمع شیاطین سرخ باقی خواهد ماند.

پل پوگبا، هافبک 27 ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد که تا ژوئن سال 2021 با این تیم قرارداد رسمی دارد ، در یک قدمی تمدید قرارداد خود با این باشگاه است. این بازیکن می خواهد در منچستریونایتد بماند و روحیه او نیز تحت تاثیر سرمربی تیم، اوله گنار سولسشایر بسیار تغییر کرده است. همچنین حضور برونو فرناندس و تشکیل زوج دادن برای تقویت شیاطین سرخ در فصل بعد نیز در ماندن این بازیکن تاثیر داشته است.

بنا بر گزارش اسکای ایتالیا ، مینو رایولا ، مدیر برنامه های ستاره فرانسوی تمدید قرارداد این هافبک معروف را با منچستریونایتد تائید کرده و در این خصوص می گوید :

پوگبا در منچستریونایتد ماندگار خواهد بود . او فوتبالیست بسیار مهم و با ارزشی برای شیاطین سرخ به حساب می آید. آن ها پروژه و برنامه بزرگ و مهمی دارند و پوگبا به طور حتم در این پروژه حضور ثابت خواهد داشت. منچستریونایتد در تابستان پیش رو هیچ درخواستی را برای به فروش رساندن پوگبا نخواهد پذیرفت و ما به زودی مذاکرات و گفتگو های خود را برای تمدید قرارداد اعتبار فعلی استارت خواهیم زد.

باید گفت که در فصل جاری مسابقات، پل پوگبا در 21 بازی برای منچستریونایتد به بازی رفته است و موفق شده تا یک گل به ثمر برساند و 4 پاس گل نیز هم تیمی هایش بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *