برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

پیروزی همیلتون در گرندپری بحرین 2020

1 دقیقه خوانده شده
پیروزی همیلتون در گرندپری بحرین 2020

پیروزی همیلتون در گرندپری بحرین 2020

باز هم پیروزی همیلتون در گرندپری بحرین 2020 – لوئیس همیلتون یازدهمین پیروزی فصلی خود را در مسابقات فرمول یک گرندپری بحرین بدست آورد.

گروسژان پس از سوراخ كردن موانع موجود در دور اول، با سوختگی پشت هر دو دست به بیمارستان منتقل شد.

پیروزی همیلتون در گرندپری بحرین 2020
تصادف گروسژان در گرندپری بحرین 2020

رومن در حال سوختن به پهلو در مانع محبوس شده بود. تقریباً 30 ثانیه برای گروسژان به سختی گذشت تا تیم های پزشکی برای کمک به آنجا رسیدند.

همیلتون در تمام مدت کنترل داشت تا ماکس ورستاپن از ردبول را شکست دهد.

تصادف گروسژان حادثه ای بود که سالها شاهد آن نبوده ایم. این راننده فرانسوی-سوئیسی پس از انحراف چشمگیر از مسیر بین پیچ های سه و چهار با راننده آلفا تاوری دانیل کویت با برخورد کرد.

این باعث شد که او به سمت موانع منحرف شده و به آنها برخورد کند. با زاویه ای که او با مانع برخورد کرد به طور معمول چنین اثر چشمگیر و دلخراشی نباید ایجاد می کرد.

اما ماشین بین لایه های مثل نیزه برخورد کرد و نیروی چرخشی ایجاد شده آن را به دو قسمت تقسیم کرد. شکستگی باعث بیرون ریختن سوخت شد و اتومبیل که اکنون گیر کرده بود شعله ور شد. گروسژان برای چند ثانیه در جهنم بود تا اینکه موفق به فرار شد. او توسط یان استوارت، پزشک FIA، که در اتومبیل پزشکی بود خارج شد.

گروسژان ابتدا در اتومبیل پزشکی کمک های اولیه دریافت کرد. سپس به بیمارستان منتقل شد و در آنجا تأیید شد که یک شب می ماند.

گونتر اشتاینر، رئیس تیم هاس می گوید هنوز در مورد اینکه چه کسی آخر هفته آینده در مسابقات جایزه بزرگ ساخیر در بحرین رانندگی کند ، تصمیمی گرفته نشده است. او می گوید که می خواهد اول دوشنبه با گروسژان صحبت کند تا ببیند چطور است و سپس تصمیم گیری کند.

یک پیروزی دیگر برای همیلتون

حادثه گروسژان یک توقف طولانی مدت به مسابقه داد. بلافاصله پس از شروع مجدد، یک حادثه دیگر رخ داد. زیرا راننده ریسینگ پوینت، لنس استرول توسط کوویات چرخید و وارونه به زمین برخورد کرد – اما راننده آسیب ندید.

پیروزی همیلتون در گرندپری بحرین 2020
تصادف لنس استرول در گرندپری بحرین 2020

همیلتون در گوشه اول خود را به برتری رسانده بود. در شروع مجدد نیز هیچ خطایی نکرد و توانست از آنجا مسابقه را کنترل کند.

اما او گفت “این کار به این آسانی که به نظر می رسد نیست”. گفت که او با کنترل لاستیکها دست و پنجه نرم می کند و تحت فشار ورستاپن است.

راننده ردبول نسبت به تیمش انتقاد کرد. گفت که تصمیم های بهتر در زمان بندی پیت او را قادر به فشار بیشتر همیلتون می کرد.

پیروزی همیلتون در گرندپری بحرین 2020
پیروزی همیلتون در گرندپری بحرین 2020

همیلتون در صورت پیروزی در دو مسابقه پایانی، می تواند رکورد 13 پیروزی در یک سال را که در حال حاضر در اختیار مایکل شوماخر و سباستین فتل است بشکند.

سرخیو پرز از ریسینگ پوینت برای کسب مقام سوم عالی و سکوی دوم خود در دو مسابقه در تلاش بود. تا اینکه با یک اشکال آشکار موتور در سه دور مانده رو به رو شد و الکس آلبون ردبول را پیشی گرفت.

هم تیمی همیلتون، والتری بوتاس، از دور اول شروع ضعیفی داشت. پس از آن مسابقه ناامیدکننده ای را پشت سر گذاشت.

فنلاندی در هنگام سقوط گروسژان در پرچم قرمز ششم بود. اما در نتیجه نقطه ای که مقامات تصمیم گرفتند موقعیت ها را بگیرند، برای شروع مجدد به مقام چهارم ارتقا یافت.

اما بوتاس در اولین دور از مسابقه مجبور شد لاستیک های تازه بگیرد. او فقط توانست به مقام هشتم برسد. آلبون قبل از خروج مکزیکی نتوانسته بود پرز را به چالش بکشد.

بعد از رفتن پرز پس از یک مسابقه ناخوشایند برای فراری ، چارلز لکلرک به رده دهم صعود کرد. که وتل فقط می توانست سیزدهم شود.

پیروزی همیلتون در گرندپری بحرین 2020
گرندپری بحرین 2020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *