برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

کاپیتان درراه خروج- هضمش سخت است!

1 دقیقه خوانده شده
کاپیتان درراه خروج- هضمش سخت است!

کاپیتان درراه خروج- هضمش سخت است!

کاپیتان درراه خروج- هضمش سخت است! – لئو مسی تصمیمش را گرفته است.

طبق گزارش منابع خبری مختلف و گوناگون، چه رسمی و چه غیر رسمی ، به طور حتم شاید دوران حضور مسی در بارسلونا واقعا به پایان رسیده شده باشد.

ناکامی های چند سال اخیر بارسلونا ، جذب بازیکنان گران قیمت و بی تاثیر، نبود تاکتیک و برنامه و ایده های بزرگ و حالا هم که خبر جدایی یکی دیگر از سه ضلع مثلث مرگبار تاریخ فوتبال یعنی سوارز، همه این موارد دست در دست هم داده اند که صبر مسی لبریز شود.

 او دیگر نمیخواهد برای بارسلونا بازی کند، فکس استعفای او به دست مدیریت باشگاه رسیده است و منابع زیادی آن را تائید کرده اند، در همین حال جلسه فوری هم در باشگاه استارت خورده تا در این خصوص راه حلی پیدا کنند.
در واقع به نظر می رسید او بیشتر خواستار تغییرات مدیریتی باشد. و همین شایعات نیز باعث نگرانی هواداران شده است. هواداران بارسلونا هم در محوطه باشگاه جمع شده اند و علیه مدیریت باشگاه بویژه بارتومئو شعار و اعتراض سر می دهند. طی ساعات گذشته خبر جدایی مسی از بارسا به یکی از پر بازدید ترین خبر های کل دنیا تبدیل شده است، جدایی مسی به این راحتی هم نیست و 100 درصد تبعات گسترده برای مدیریت باشگاه در پی خواهد داشت.
رقم خرید مسی نیز 700 میلیون یورو می باشد و اگر بنا بر استفاده از این قرار داد باشد هیچ باشگاهی توان خرید مسی را نخواهد داشت، مگر اینکه معجزه ای باور نکردنی در تاریخ فوتبال رقم بخورد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *