برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

گرت بیل بالاخره به تاتنهام پیوست

گرت بیل بالاخره به تاتنهام پیوست

گرت بیل بالاخره به تاتنهام پیوست

گرت بیل بالاخره به تاتنهام پیوست – ستاره ولزی دوباره به تیم سابق خودش برگشت.

تاتنهام پس از قطعی کردن انتقال سرخی رگیلون از رئال مادرید، گرت بیل را نیز به صورت قرضی و با قراردادی یک ساله به خدمت گرفت. او پس از طی کردن تست های پزشکی تاتنهام رسما بازیکن اسپرز خواهد بود.

قرارداد بیل با تاتنهام یک ساله خواهد بود. بدین معنی که تاتنهام برای یک سال به خدمت گرفتن او 20 میلیون پوند هزینه خواهد کرد.ستاره ولزی شماره 9 باشگاه را به تن خواهد کرد. دوران درخشش بیل در همین باشگاه تانهام صورت گرفته بود. در نهایت در سال 2013 بود که با انتقالی 85 میلیون پوندی راهی رئال مادرید شد.

گرت از 2007 تا الان

گرت بیل بالاخره به تاتنهام پیوست
گرت بیل از سال 2007 تا 2013 در جمع اسپرز ها بود و حالا دوباره راهی تیم سابقش شده است

گرت بیل از سال 2007 تا 2013 در جمع اسپرز ها بود و حالا دوباره راهی تیم سابقش شده است.

گرت بیل سال های سینوسی واری را در رئال تجربه کرد. سه بار در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش گلزنی کرد و در بعضی از بازی ها ستاره اصلی تیمش بود. شروع او در رئال خیره کننده بود. در همان فصل نخست در فینال لیگ قهرمانان در برابر اتلتیکومادرید گلزنی کرد. در فینال کوپا دل ری نیز آن گل زیبا و تاریخی را به بارسلونا زد.

در همان اوایل از او به عنوان جانشین اصلی رونالدو یاد می شد. ولی هر چه بیش تر گذشت ، مصدومیت های متوالی و حواشی مختلف گریبان گیر ستاره ولزی شد. در نتیجه باعث شد حضور 7 ساله او در باشگاه مادریدی به تلخی به پایان برسد.

گرت بیل بالاخره به تاتنهام پیوست
عملکرد بیل در تانهام و رئال مادرید تا به این لحظه

 او در دو فصل اخیر، هیچگاه نتوانست نظر مثبت زیدان را به خود جلب کند. در اواخر فصل نیز بازی ها را از روی سکو تماشا می کرد. تا اینکه سرانجام باشگاه مادرید را به سمت تاتنهام ترک کرد. این بازیکن فعلا مقدور به بازی کردن نیست. اما با بهبود مصدومیت ها تا یک ماه دیگر در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *