برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

گونتر برنده دور دهم ای پری نیویورک شد

1 دقیقه خوانده شده
گونتر برنده دور دهم ای پری نیویورک

گونتر برنده دور دهم ای پری نیویورک شد

گونتر یک رقابت زیبا در  نیویورک ارائه کرد تا سومین قهرمانی فرمول ای خود را کسب کند. راننده آلمانی، ماکسیمیلیان گونتر با BMW آندراتی که در نیویورک مستقر است مسابقه می دهد. ماکسیمیلیان با مهارت خود در این خیابان ها اول شد تا ژان اریک ورن با ماشین تچیتای خود دوم شود. به دنبال آنها لوکاس دی گراسی با آئودی اسپورت ABT شافلر به جایگاه سوم رسید.

این آلمانی از جایگاه چهارم خود همه چیز را کامل بررسی کرد و راه سبقت را پیدا کرد. او توانست از انرژی خود به نحوی استفاده کند که ورن چاره ای جز نشستن در جایگاه دوم نداشته باشد. دی گراسی نیز توانست از جایگاه هفتم خود به مقام سوم دست یابد. نیک کسیدی با ماشین انویژن ویرجین ریسینگ که موقعیت پول را داشت چاره ای جز گرفتن جایگاه چهارم نداشت. رابین فرینز نیز پنجم شد. رانندگان نیسان ای دامز، سباستین بوئمی و الیور رولاند پشت سر آنها ششم و هفتم شدند. در جایگاه هشتم مارتین لوترر با پورشه ی خود جای گرفت.

 

ای پری نیویورک چطور پیش رفت

لین در پیچ اول قفل شد و به جایگاه پنجم سقوط کرد. جلوتر از او بوئمی و گونتر سوم و چهارم بودند. او سپس تلاش کرد با استفاده از اولین Attack mode خود شتاب بگیرد. اما مجبور شد برای جلوگیری از تصادف با دی گراسی و ورلین سرعت خود را کم کند.

 

ورن، بوئمی، گونتر و دی گراسی به خوبی از اولین 35 کیلووات خود استفاده کردند و جایگاهی از دست ندادند. کسیدی از جمع رانندگان جلویی آخرین کسی بود که از دکمه Attack mode استفاده کرد. در دور دهم ورلین وقتی دکمه Attack mode خود را می خواست فعال کند با عقب ماشین لین برخورد کرد. این بی دقتی مسابقه را برای این آلمانی تمام کرد و باعث شد لین یک جایگاه عقب بیافتد. در نهایت کسیدی به پشت ورن رسید. اما ورن با فعال کردن FANBOOST خود با کسیدی فاصله گرفت. گونتر 5 دقیقه به پایان مسابقه از ورن سبقت گرفت و دی گراسی هم کسیدی را گرفت.

به این صورت مسابقه با ترتیب گونتر، ورن، دی گراسی و کسیدی اول تا چهارم به پایان رسید.

 

پ.ن. بُرد24 – به روزترین اخبار فرمول یک را هر روز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *