برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

گیرودایتالیا در انتظار توماس و ییتس

گیرودایتالیا در انتظار توماس و ییتس

گیرودایتالیا در انتظار توماس و ییتس

گیرودایتالیا در انتظار توماس و ییتس – بریتانیا واقعا میانه خوبی با برف ندارد و در این مواقع به نظر می‌رسد همه چیز متوقف می‌شود.

ما نمی‌توانیم به هیچ جایی رانندگی کنیم، یا از حمل و نقل عمومی استفاده کنیم. و دوچرخه سواری حتی خطرناک تر هم به نظر می رسد. اما دو تن از محبوب‌ترین ورزشکاران بریتانیا در گیرودایتالیا احتمالا خیلی حق انتخاب نخواهند داشت.

نبرد جراینت توماس با سیمون ییتس در یک تور سه هفته ای بزرگ خواهد بود. این دو دوچرخه سوار باید تقریبا 3500 کیلومتر در سراسر ایتالیا را پوشش دهند. این در حالیست که زمستان نزدیک می‌شود و آن را به یک نمایش شگفت‌انگیز تبدیل خواهد کرد.

مسابقه ای که معمولا در ماه می، زمانی که آخرین قطرات برف آلپ در حال ریختن هستند اتفاق می‌افتد. وقتی که طرفداران با شور و هیجان شروع به گرفتن عکس‌هایی از قله‌های کوهستانی پوشیده از برف قبل از رسیدن دوچرخه سواران می‌کنند.

مسابقه نزدیک آتشفشان مونته اتنا که یکی از مکان های دیدنی ایتالیاست شروع می شود.

در نزدیکی پالرمو معرفی تیم ها آغاز شده‌است. ییتس که آخرین هفته مسابقه را در ذهن خود دارد، گفت: ” اگر کسی به شما بگوید که دوست دارد در برف دوچرخه سواری کند، دروغ می گوید.”

گیرودایتالیا در انتظار توماس و ییتس
صورتی رنگ مخصوص دوچرخه سوار رهبر در این مسابقات است

یک نبرد میان دو دوچرخه سوار بریتانیایی

امسال مسابقات بسیار غیر قابل پیشبینی و عجیب بودند. این موضوع و باخت ناخوشایند و عجیب بعضی از دوچرخه سواران، احتمالا به دلیل ضعف در آماده سازی درست بدنشان بوده است. و مسبب این مشکل، بیماری همه گیر کرونا اعلام شد.

توماس که ۳۴ سال سن دارد، فشار بیشتری را تحمل می‌کند. او به موفق‌ترین تیم ورزشی با بیش‌ترین بودجه و منابع تعلق دارد. ییتس در اوج شکوفایی خود در سن 28 سالگی است. تیم ییتس با تقریبا نیمی از بودجه ی خرج شده برای توماس، به این مسابقه با تم صورتی وارد می شود.

آخرین شانس برای توماس؟

توماس یک استعداد فوق‌العاده است. اگر همه چیز در زمان خود در ورزش به گونه‌ای متفاوت انجام می‌شد، بیش از یک پیروزی بزرگ به نام خود داشت.

او احتمالا باید گیرو دایتالیا برنده شود تا به عنوان دوچرخه سوار اول در تیم خوب دیده شود. اگان برنال و ریچارد کاراپاز نیز یک نقطه برای اثبات خود دارند. در تور ماه گذشته فرانسه اینوس برای اولین از سال 2014 باخت.

اما توماس بیشترین را برای از دست دادن دارد. به دلیل حضور رقیب اصلی، آدام ییتس، که برای سال آینده از میشلتون اسکات برای اینه اوز قرارداد امضا کرده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *