برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

یک آمریکایی فرمول1 ویلیامز را خرید

یک آمریکایی فرمول1 ویلیامز را خرید

تیم فرمول یک ویلیامز به طور رسمی اعلام کرد سهام این تیم بدست یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی آمریکایی خریداری شده است.

یک آمریکایی فرمول1 ویلیامز را خرید – تیم فرمول یک ویلیامز توسط یک آمریکایی خریداری شد. نام این تیم تغییر نخواهد و کماکان با همین نام در مسابقات حضور خواهد داشت.

تیم فرمول یک ویلیامز توسط یک شرکت سرمایه گذار آمریکایی خریداری شده اما کماکان تحت همین نام به نبرد در مسابقات فرمول یک ادامه خواهد داد.

عصر جدیدی برای تیم فرمول یک ویلیامز در حال به وقوع پیوستن است. مدیران این تیم قدیمی و پراعتبار بریتانیایی که توسط سر فرنک ویلیامز و سر پتریک هد تاسیس و ایجاد شده بود ، قبل از این در ماه می، اتخاذ یک استراتژی جدید توسط سهامداران و سرمایه گزاران تیم را اعلام کرده بودند و گفته بودند به دنبال راهی هستند تا با واگذاری عظیم یا بخش کوچکی از سهام این تیم به شرکت ها و کمپانی های سرمایه گذار، دوباره به میدان نبرد ورزش فرمول یک بازگردند.

امروز و به طبق اعلامیه وبسایت رسمی فرمول یک، در صورتی که سه ماه از انتشار بیانیه تیم می گذرد ، تیم ویلیامز خبر داد شرکت دریلتن کپیتل مالک و مدیر جدید آنها خواهد بود. ویلیامز اعلام کرد این تغییرات عصر جدیدی در تاریخ و آینده تیم رقم خواهد زد.

 در متن بیانیه ویلیامز آمده که مدیریت جدید، از اهمیت بالای فرهنگ و میراث تیم ویلیامز به طور کامل آگاه است و نه تنها به آن احترام می گذارد بلکه به حفظ هویت این تیم اصیل فرمول یک متعهد و پایبند خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *