برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

4 گرندپری به مسابقات فرمول1 اضافه شدند

4 گرندپری به مسابقات فرمول1 اضافه شدند

4 گرندپری به مسابقات فرمول1 اضافه شدند

4گرندپری به مسابقات فرمول1 اضافه شدند – 4 گرندپری به تقویم فصل مسابقات 2020 فرمول یک اضافه شدند

بازگشت نبرد ها به ترکیه

4 مسابقه به تقویم فصل 2020 فرمول یک اضافه شدند که در خصوص همین موضوع، پیست شهری استانبول پارک ترکیه، برای نخستین بار از سال 2011 میزبانی یک گرندپری فرمول یک را بر عهده خود خواهد گرفت.

بر اساس خبر وبسایت رسمی مسابقات فرمول یک، 4گرندپری به مسابقات فرمول1 اضافه شدند. از این چهار مسابقه که به تقویم فصل 2020 مسابقات اضافه شده، گرندپری ترکیه نیز یکی از آنها است. مسابقه فرمول یک ترکیه در تاریخ 15 نوامبر (25 آبان) اجرا می شود. همچنین پس از این مسابقه ، فرمول یک دو گرندپری پشت سر هم در بحرین اجرا خواهد کرد؛ گرندپری بحرین در تاریخ 26 نوامبر (6 آذر) و گرندپری صخیر در روز 6 دسامبر (16 آذر) در این کشور خلیج همیشه فارس برگزار خواهد شد. همچنین همانند رسم و رسوم همیشگی ، آخرین رویداد فصل یعنی گرندپری ابوظبی در تاریخ 13 دسامبر در پیست مسابقه یاس مارینا برگزار و اجرا خواهد شد.

فرمول یک همچنین بیانه ای در خصوص گرندپری چین که قبل از این به تعویق افتاده بود، در سال 2020 نیز برگزار و اجرا نخواهد شد . با این حساب ، پس از اضافه شدن رویداد های نوربرگرینگ ، ایمولا و پورتیمائو ، پرونده فصل 2020 مسابقات فرمول یک با انجام 17 مسابقه بسته و تمام خواهد شد . فرمول یک همچنین بیان کرد تعدادی از مسابقات تقویم اصلاح شده 2020 با حضور اندک و محدود تماشاگران اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *