برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تقویت ارتش سرخ در پنجره تابستانی

تقویت ارتش سرخ در پنجره تابستانی

تقویت ارتش سرخ در پنجره تابستانی

تقویت ارتش سرخ در پنجره تابستانی – تیم پرطرفدار پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ نوزدهم که منجرشد چهارمین جام پیاپی را برای طرفداران خود به ارمغان بیاورد و همچنین در آستانه رقابتهای داخلی و خارجی در پیش رو نیاز به خون تازه و تجدید قوا برای جانشینی نیروهایی هست که احتمالا از این تیم جدا خواهند شد.

بهترین گزینه ها

برای تقویت ارتش سرخ در پنجره تابستانی برترین گزینه ها بازیکنانی هستند که بهترین فصل را پشت سر گذاشته و هماکنون میتوانند بدون هیچ محدودیتی به رویاهای خود در این تیم بزرگ دست پیدا کنند .

شاه ماهی نقل و انتقالات که تیمهای زیادی به دنبال جذب او هستند کسی نیست جز دانیال اسماعیلی فرد که قراردادش با تیم ذوب آهن به پایان رسیده و با گل محمدی در تیمهای ذوب و تراکتور سابقه همکاری داشته.

دانیال برای تقویت سمت راست پرسپولیس میتواند بسیار سودمند باشد.

تقویت ارتش سرخ در پنجره تابستانی
تقویت پرسپولیس

سعید آقایی هم باتوجه به بازی های قابل قبول و ارسال های خوب روی دروازه میتواند گزینه مناسبی برای دفاع چپ باشد او در لیگ هفدهم نیز یکبار به پرسپولیس نزدیک شده بود .

مهدی مهدی پور نیزکه قبلا از شاگردان یحیی گل محمدی در تراکتور و ذوب بوده و از وضعیت خود در تیم سبز پوشان راضی نیست میتواند در خط هافبک برای ارتش سرخ کارساز باشد.

و اما در پست هافبک دفاعی میلاد سرلک نیز که سابقه بازی در سپاهان و نساجی و شهرخودرو را دارد میتواند برای سرخپوشان تهرانی هنر نمایی کند.میلاد علاوه بر مزیت قد بلند میتواند از پای راست خود به خوبی استفاده کند.

پدیده شوت زن

دیگر بازیکنی که بعنوان یک پدیده شوت زن در خط هافبک نساجی گل کرده است محمد میری نام دارد که با دو شوت مهارنشدنی دروازه استقلال و سپاهان را باز کرده است ، گل او به استقلال یک سوپرگل واقعی بود که در زمره بهترین گل های فصل قرار گرفته است.

همچنین پرسپولیس و یحیی گل محمدی در فکر تقویت قلب دفاعی تیم خود هستند و به همین منظور محمد حسین مرادمند مدافع میانی شهرخودرو با قامتی بلند میتواند اطمینان لازم را برای آنان به ارمغان بیاورد.

او در تیمهای ملی جوانان و امیدهای ایران حضور داشته و در سال 1398نیز به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

و اما در خط دروازه حامد لک که سالهای قبل خود را یک پرسپولیسی دوآتیشه معرفی کرده با جدایی بیرانوند میتواند شانس و رویای خود را در این تیم پرطرفدار بدست آورد و محافظت از دروازه سرخ پوشان را به عهده بگیرد.

البته که گزینه های دیگری چون پیام نیازمند و رشید مظاهری هم شایسته حضور در این پست مهم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *