برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

مسی-رونالدو-گواردیولا در پاریسن ژرمن

1 دقیقه خوانده شده
مسی-رونالدو-گواردیولا در پاریسن ژرمن

مسی-رونالدو-گواردیولا در پاریسن ژرمن

مسی-رونالدو-گواردیولا در پاریسن ژرمن – پانکرات بازیکن اسبق پی اس جی از پیاده سازی و اجرای یک پروژه فرا کهکشانی و بزرگ در پاریس صحبت می کند.

بنا بر گزارشی، لیونل مسی هدفش ترک بارسا هست و به دنبال تیم و چالشی جدیدی می گردد . اکیپ ادعا می کند لئوناردو مدیر عامل ورزشی باشگاه پاریس سن ژرمن با این فوق ستاره 33 ساله تماس گرفت ولی مطمئن شد که او تصمیم خود را برای ملحق شدن به پپ و منچستر سیتی گرفته است. اما پانکرات که طی سال های 2004 تا 2009 برای پی اس جی بازی کرد می گوید پاریسی ها طبق یک نقشه جاه طلبانه، نه فقط مسی بلکه رونالدو و گواردیولا را هم از آن خود خواهند کرد.

پانکرات در این خصوص می گوید :

به شما از همین زمان می گویم که به نظر من چه اتفاقی در آینده نزدیک رخ خواهد داد. جدای از خود شهر منچستر که زشت ، کثیف و همیشه بارانی است، دلایل و منطق های زیادی باعث می شوند تا بگویم مسی به پاریس و فرانسه خواهد رفت.

 رونالدو هم در سال بعد به او ملحق خواهد شد و همین طور گواردیولا هم سرمربی پی اس جی خواهد شد. به نظرم گواردیولا و مسی قبلا با هم گفتگو کرده اند.

 گواردیولا باید گفته باشد : « همه چیز را هماهنگ می کنیم . من تو را برای منچستر می خواهم ولی به پاریس برو و نگران نباش ، چون سال بعد به تو ملحق خواهم شد . » من چنین دیدی به ماجرا دارم که البته با شعار « بیایید آرزوهای بزرگ تری داشته باشیم » پاری سن ژرمن کاملا همخوانی دارد! در آن صورت اولین تیم جهان متشکل از چهار فضایی را شاهد خواهیم بود : رونالدو ، مسی ، نیمار و ( کیلیان ) ام باپه. آن هم باید یک مربی فوق العاده و خارق العاده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *