برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تمدید قرارداد مسی با یک شرط

1 دقیقه خوانده شده
تمدید قرارداد مسی با یک شرط

تمدید قرارداد مسی با یک شرط

تمدید قرارداد مسی با یک شرط – مسی قراردادش را تمدید می کند اما تنها به یک شرط  -او منتظر است تا ببیند رئیس بعدی بارسلونا اهداف و برنامه ریزی خوبی خواهد داشت یا خیر.

تا همین 24 ساعت گذشته مشخص نبود ستاره اصلی باشگاه بارسلونا کارش را در این تیم ادامه خواهد یا خیر. ولی حالا طبق گزارش موندو شاید مسی قراردادش را با این تیم تمدید کند و تا پایان دوران فوتبال حرفه ای اش در باشگاه بارسلونا ماندگار شود.

بالاخره پس از حواشی فراوان ، مسی در بارسلونا ماندگار شد.  قرار داد او تا سال 2021 اعتبار دارد و او می تواند پس از اتمام قرار داد رسمی اش با باشگاه کاتالان به صورت رایگان به هر تیمی که دوست دارد بپیوندد.  البته موضوع تمدید قرارداد او با بارسلونا را نیز نمیشود غیرممکن دانست.

تمدید قرارداد مسی با یک شرط
قرارداد جدید لیونل مسی در بارسلونا

بنا بر خبری از موندو و اسپورت ، مسی حداقل یک فصل دیگر در تیم فوتبال بارسا خواهد ماند. دوران ریاست مدیریت فعلی یعنی بارتومئو نیز به روز های آخرش بسیار نزدیک هست.  رئیس جدید باشگاه در سال 2021 به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

مسی در حال حاضر به اهداف و برنامه باشگاه اعتقادی ندارد. هدفش یک پروژه بزرگ و عالی است. او در مدت این یک سالی که در بارسلونا خواهد بود به پیشنهادات دیگر تیم ها به دقت گوش خواهد داد. مسی منتظر مشخص شدن رئیس بعدی بارسلونا و همچنین بررسی اهداف او خواهد بود.

 اگر بارسلونا با سرمربی جدیدش یعنی رونالد کومان به موفقیت و تحول بزرگی دست یابد و رئیس بعدی باشگاه نیز بتواند اعتماد مسی را کسب کند ، شاید بتوان امیدوار بود که بارسلونا خانه ابدی این ستاره آرژانتینی باقی بماند. قراردادش را تمدید کرده و تا پایان دوران فوتبال حرفه ای اش در بارسلونا به بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *