برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

شکست پرسپولیس در تجربه اول رحمتی

1 دقیقه خوانده شده
شکست پرسپولیس در تجربه اول رحمتی

شکست پرسپولیس در تجربه اول رحمتی

شکست پرسپولیس در تجربه اول رحمتی – رحمتی در اولین تجربه خودش در قامت سرمربی گری ، پرسپولیس را شکست داد ! پرسپولیس 0-1 شهرخودرو

قرمز پوشان تهران قبل از اعزام به قطر در دیداری دوستانه برابر شهرخودرو مغلوب شاگردان مهدی رحمتی شدند. با تک گل محمد قاضی ، شهر خودرو پیروز این دیدار شد.

شاگردان مهدی رحمتی در اولین تجربه سرمربی گری او در حالی از سد پرسپولیس گذشتند که این تیم در این دیدار از خرید های جدیدش رونمایی کرده بود.

حامد لک ، میلاد سرلک ، سعید آقایی ، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر بازیکنان جدیدی هستند که به باشگاه پرسپولیس پیوسته اند. آنها نتوانستند مانع پیروزی شهر خودرو در بازی دیروز شوند.

دو تیم قرار است از هفته آینده در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. آنها با برگزاری این دیدار تلاش کردند نقاط ضعف خود را قبل حرکت به سوی قطر شناسایی کنند.

شکست پرسپولیس در تجربه اول رحمتی
رحمتی دروازه بان اسبق پرسپولیس در قامت سرمربی آنها را شکست داد

بازی در نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید. در نیمه دوم ترکیب تیم ها دچار تغییر و تحولات زیادی شد. شهر خودرو در یک موقعیت خوب از نقطه کرنر سانتر به سمت دروازه پرسپولیس فرستاد. محمد قاضی توانست قفل دروازه تیم سابق خود را بشکند و شهر خودرو را قبل از شروع دیدار های آسیایی به یک پیروزی دلچسب برساند.

آخرین بازی دوستانه قبل از لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس تا زمان برگذاری دیدار رسمی خود با التعاون ، دیگر هیچ بازی دوستانه ای نخواهد داشت. روز جمعه راهی کشور قطر خواهد شد. در بازی دیروز علی شجاعی و آرمان رمضانی نیز حضور نداشتند و جداگانه زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرین می کردند.

با کسب این برد ، روحیه و امید شهر خودرو برای درخشش در مسابقات آسیایی بالا رفته است. رحمتی تا قبل بدست گرفتن سمت مربی گری شهر خودرو در این باشگاه دروازه بان بود. به خوبی ثابت کرد که طی سالیان اخیر تجربه فراوانی کسب کرده است. هوادران مشهدی برای موفقیت تیمشان در همه عرصه ها روی او حساب ویژه ای باز کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *