برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

300 میلیون یورو ضرر برای بارسلونا!

300 میلیون یورو ضرر برای بارسلونا!

300 میلیون یورو ضرر برای بارسلونا!

300 میلیون یورو ضرر برای بارسلونا! – کرونا نسخه بارسلونا را پیچید.

باشگاه بارسلونا تائید کرد که بحران اپیدمی کرونا باعث شده است این باشگاه در مجموع 300 میلیون یورو ضرر ببیند.

همین ضرر زیاد باعث شده تا تغییرات عمده در کل باشگاه صورت بگیرد.

بارسلونا امیدوار بود که بتواند اولین باشگاه دنیا شود که به رکورد درآمد سالانه یک میلیارد یورو برسد.

تاثیر کرونا

 بارسایی ها تا ماه مارس گذشته چیزی تا رسیدن به این رکورد فاصله نداشتد. که ویروس کرونا از راه رسید و فوتبال جهان را در شوک فرو برد و مسابقات 3 ماه تعطیل شدند.

در این شرایط و اوضاع این بیماری خطرناک، درآمد همه باشگاه های فوتبال دنیا کاهش یافت. بارسلونا که درآمد روز مسابقات را از دست داده بود، مجبور شد موزه باشگاه و همچنین فروشگاه های اطراف باشگاه را نیز تعطیل کند.

 اینها تازه بخشی از درآمد اصلی باشگاه به حساب می آیند. بخش عمده دیگر آن نیزاز حق پخش تلویزیونی و قراردادهای تبلیغاتی به دست می آمد. همین وقفه سه ماهه باعث شد میلیون ها یورو از دست برود.

300 میلیون یورو ضرر برای بارسلونا!
بارسلونا

طبق تخمین های باشگاه، از میزان درآمدی که بارسلونا در فصل پیش داشته، چیزی حدود 30 درصد آن از بین رفته است. همین امر موجب شده تا در بودجه این فصل باشگاه تاثیر بسیاری داشته باشد. باشگاه بر اساس اینکه این ویروس تا سال 2021 همچنان به همه گیری خود ادامه خواهد داد، تغییرات کلی برای جبران هزینه انجام داده است. از توافق بازیکنان برای کاهش 70 درصد از حقوقشان گرفته تا فروش بعضی از بازیکنانی که درآمد بالایی دارند.
باشگاه بارسلونا امیدوار است که بتواند طی چند روز آتی چند بازیکن دیگر خود یعنی لوئیس سوارز، آرتورو ویدال و ساموئل اومتیتی را نیز به فروش برساند. بتواند با کسب درآمدی که از فروش آنها کسب کرده توازن را به باشگاه برگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *