برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

امکان حذف الهلال از لیگ آسیا

1 دقیقه خوانده شده
امکان حذف الهلال از لیگ آسیا

امکان حذف الهلال از لیگ آسیا

امکان حذف الهلال از لیگ آسیا – کرونا آبی های ریاض را به زانو خواهد زد؟

گسترس ویروس کرونا در میان بازیکنان الهلال روز به روز در حال بیشتر شدن است. به تازگی تست ۳ نفر دیگر این تیم هم مثبت اعلام شده است. محمد جحفلی ، محمد کنو و محمد الکنیدری سه نفری هستند که به تازگی تست هایشان مثبت اعلام شده است. نکته عجیب ماجرا اینجاست که این سه بازیکن در برابر شهر خودرو به میدان رفته اند.

حذف تیم ها از لیگ قهرمانان آسیا

بعضی از رسانه های عربی در یک خبر فوری از یک منبع آگاه در afc به آنها اعلام کرده است که اگر در ديدار بعدی تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل کمبود بازیکن نتوانند شرکت کنند، از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد و تمام نتایج این تیم نیز لغو خواهد شد.

بنا بر گزارش وب سایت کوورا کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه عربستانی اعلام کرده است برای دیدار بعدی شان در لیگ قهرمانان آسیا در برابر شباب الاهلی باید ۱۳ نفر در لیست آنها حضور داشته باشد در غیر اینصورت این تیم از دور مسابقات حذف خواهد شد.

در ضمن این منبع مدعی شده که امروز و باری دیگر از تمامی بازیکنان الهلال تست کرونا گرفته خواهد شد. اگر تعداد بازیکنان سالم الهلال به میزان مورد نظر نرسد ،  afc طی بیانه ای رسمی خبر حذف این تیم را منتشر خواهد کرد.

طبق پیش بینی ها نتایج تست دوم کرونای بازیکنان الهلال تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد. کادر فنی تیم امیدوار هستند که دیگر کرونایی تازه ای به لیست آنها اضافه نشود.

در ضمن طبق گزارشات مختلف تست های کرونای سلمان فرج منفی اعلام شده است. او می تواند به تمرینات تیمش اضافه شود. همچنین چند تن از بازیکنان دیگر نیز جواب تست هایشان منفی اعلام شده است. ولی در هر صورت باید صبر کرد تا به صورت رسمی تکلیف این تیم مشخص شود.

امکان حذف الهلال از لیگ آسیا
امکان حذف تیم فوتبال الهلال از لیگ قهرمانان آسیا- تاثیرات کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *