برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

برترینهای یوفا بدون مسی و رونالدو

برترینهای یوفا بدون مسی و رونالدو

برترینهای یوفا بدون مسی و رونالدو

برترینهای یوفا بدون مسی و رونالدو – کابوس تکمیل شد، مسی و رونالدو در لیست برترین های سال یوفا حضور ندارند. زمان افول دو ستاره فوتبال دنیا فرا رسیده است.

اسامی برترین بازیکنان سال یوفا اعلام شد، ولی نکته اصلی ماجرا غیبت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هست.

طی ساعات گذشته یوفا به طور رسمی اسامی نامزد های برترین بازیکن سال یوفا را منتشر کردند. بر اساس این لیست روبرت لواندوفسکی و مانویل نویر از بایرن مونیخ و ستاره سوم نیز کوین دی بروینه از تیم منچسترسیتی برای تصاحب عنوان بهترین بازیکن با هم رقابت خواهند داشت.

 دهم مهرماه و در کشور سوئیس قرار است بهترین بازیکن سال یوفا و در جریان مراسم قرعه کشی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شود. به احتمال زیاد روبرت لواندوفسکی این عنوان را تصاحب خواهد کرد.

برترینهای یوفا بدون مسی و رونالدو
کابوس تکمیل شد. لیست برترین ها بدون رونالدو و مسی

لیست اعلامی

در لیست اعلامی هیچ خبری از مسی و رونالدو در سه نامزد پایانی نبود. این اتفاق برای اولین بار پس از گذشت ده سال به وقوع پیوسته است. فصل پیش میان ویرژل فن دایک و لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، ستاره پرتقالی این عنوان را به خود اختصاص داد. البته نباید فراموش کنیم که در عناوین دبست و توپ طلای فرانسه لیونل مسی قدرتنمایی کرد. رونالدو در کسب این دو عنوان قافیه را به مسی باخت.

دلیل غیبت مسی و رونالدو در میان نامزد های نهایی این فصل هم بدلیل این هست که آنها و تیم هایشان در طول فصل عملکرد قبل قبولی از خود ارائه نکرده بودند. آنها در لیگ قهرمانان نیز ناکام ماندند.

رونالدو با یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی مغلوب لیون شد. بارسلونا نیز در مرحله یک چهارم نهایی بدست بایرن مونیخ از گردونه مسابقات کنار گذاشته شد.

رونالدو در فصل پیش در ۴۶ بازی ۳۷ گل برای یووه به ثمر رساند و ۷ پاس گل نیز به ثبت رساند. لیونل مسی هم در ۴۴ بازی توانست ۳۱ گل و ۲۶ پاس گل به ثمر برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *