برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

سوارز به اتلتیکومادرید پیوست

سوارز به اتلتیکومادرید پیوست

سوارز به اتلتیکومادرید پیوست. بارسلونا، لیگ اسپانیا، انتقالات، فوتبال

سوارز به اتلتیکومادرید پیوست – سیمئونه برای تیمش دندان تیزی کاشت . بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، سرنوشت ستاره اروگوئه بارسلونا یعنی لوییس سوارز مشخص شد. او پس از گذشت ۶ سال بازی در این باشگاه راهی اتلتیکو مادرید خواهد شد.

سوارز به اتلتیکومادرید پیوست
سوارز به اتلتیکومادرید پیوست. بارسلونا، لیگ اسپانیا، انتقالات، فوتبال

 این انتقال برای اتلتیکومادرید هیچ هزینه ای را در بر نداشته است. فقط بندهایی مبنی بر پرداخت پاداش و جوایز نقدی مختلف تا سقف ۶ میلیون یورو در آن قرار گرفته است.

دیروز سوارز در کمپ تمرینی باشگاه حاضر شد تا با دوستان و هم تیمی های خود در تیم کاتالانی خداحافظی کند. هنگام ترک کمپ تمرینی بارسلونا ، وضعیت روحی سوارز خوب نبود. او با چهره ای گریان از باشگاه بیرون رفت. اتلتیکومادرید قصد دارد در روز جمعه مراسم معارفه لوییس سوارز را برگزار کند و او را رسما بازیکن این تیم پایتخت نشین معرفی کند.

لوییس سوارز در سال ۲۰۱۴ که مورد توجه تیم بارسلونا قرار گرفت. ستاره اروگوئه در آن سال حواشی زیادی داشت. او در دیدار تیم ملی کشورش در برابر تیم ملی ایتالیا به علت گاز گرفتن و درگیری با جورجو کیه لینی با محرومیت های سنگینی رو به رو شد.

او به دلیل همین محرومیت ها ، چند ماه نخست حضورش در بارسلونا را نتوانست برای این تیم به میدان برود. در تمرینات این تیم خیلی درخشان و پر جنب و جوش ظاهر می شد. همین تلاش و انگیزه مضاعف او باعث شد که به سومین گلزن برتر این تیم کاتالانی تبدیل شود.

کومان: سوارز دنبال تیم دیگری برای خودش باشد

رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا در روز های نخست به سوارز گفت جایی در برنامه های فصل بعد او نخواهد داشت. بهتر است بدنبال تیم دیگری برای خودش باشد. سوارز ابتدا قصد پیوستن به یوونتوس را داشت ولی سهمیه بازیکنان غیر اروپایی یووه پر شده بود.

او برای اخذ پاسپورت ایتالیایی با مشکلات زیادی رو به رو شد. حتی گفته شد که او در امتحان این پاسپورت، تقلب کرده است. در هر صورت این پیچیدگی باعث شد که سوارز قید حضور در یوونتوس را بزند و به پیشنهاد های دیگر فکر کند.

سوارز به اتلتیکومادرید پیوست
سوارز به اتلتیکومادرید پیوست. بارسلونا، لیگ اسپانیا، انتقالات، فوتبال

مهم ترین دلیل پیوستن سوارز به اتلتیکومادرید، گفتگوهای سرمربی این تیم یعنی سیمئونه با او بوده است. پیشنهاد ها و برنامه های او سوارز را مجاب کرد که به باشگاه مادریدی بپیوندد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *