برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

5 ایرانی در برترینهای قهرمانان آسیا

5 ایرانی در برترینهای قهرمانان آسیا

5 ایرانی در فهرست برترینهای لیگ قهرمانان آسیا

5 ایرانی در برترینهای قهرمانان آسیا – برای اولین بار 5 ایرانی در فهرست برترین های هفته لیگ قهرمانان آسیا 2020 قرار گرفتند.

مهدی قائدی ستاره تکنیکی استقلال در صدربهترین های  آسیا

 در هفته ای که جدول بهترین های اسیا حضور 5 بازیکن ایرانی را در خود جای داد، مهدی قائدی با درخشش زیبای خود صدر جدول را به خود اختصاص داد.

در هفته اخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیمهای پرسپولیس، استقلال و سپاهان کار خود را با برد تمام کردند. سهم آنان از این هفته حضور سه پرسپولیسی و یک سپاهانی در کنار مهدی قائدی با امتیاز 8.6 در صدر جدول بهترین بازیکنان بود.

جدول رده بندی برترین های لیگ قهرمانان آسیا
5 ایرانی در فهرست برترینهای لیگ قهرمانان آسیا

مهدی قائدی یک گل زیبا زد و یک پاس گل هم داد. او با نمره بسیار خوب 8.6 رنگ طلایی و جایگاه نخست را در بین بازیکنان مطرح و شاخص این رقابتها به خود اختصاص داد. قائدی اولین گلزنی آسیایی خود را با کسب جایزه بهترین بازیکن هفته خاطره انگیزتر کرد.

رتبه های دوم تا هشتم لیگ قهرمانان آسیا

در رتبه دوم سجاد شهباززاده و احسان پهلوان به صورت مشترک با نمره 7.7 قرار دارند. سجاد دومین گل سپاهان که منجر به پیروزی و کسب سه امتیاز برای سپاهان شد را رقم زد.

احسان پهلوان نیز نقش به سزایی را در صعود سرخ های آسیا ایفا کرد. او با دو پاس گل نقشی بی بدیل در موقعیت پرسپولیس را نشان داد.

کوجو لابا که مقابل النصر عربستان موفق به گلزنی شد. جلال الدین ماشاریبوف دروازه شهرخودرو را باز کرد و حالا آماده دیدار با استقلال می شود. به همراه هاشم علی ستاره السد دیگر بازیکنان این لیست هستند که همگی با نمره 7.6 در جایگاه چهار، پنج و شش جدول قرار گرفتند.

در جایگاه 7 جدول کسی نیست جز شجاع خلیل زاده که با گل زودهنگام خود در دقیقه یکم مسابقه. او موفق شد یک  شروع طوفانی برای پرسپولیس مقابل شارجه را  رقم بزند.

و جایگاه هشتم خیلی زود نصیب خرید این فصل پرسپولیس عیسی ال کثیر شد. عیسی با ضربه سری تماشایی روی سانتر احمد نورالهی گل زیبایی را به ثمر رساند. برای اولین بار 5 ایرانی در فهرست برترین های هفته لیگ قهرمانان آسیا 2020قرار گرفتند. همه این بازیکنان با نمره نزدیک به هم خودنمایی می کنند.

حال باید دید ستاره های ایرانی که حالا از روحیه بالایی برخوردارهستند، در دور بعدی چگونه به هنرنمایی خود ادامه خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *