برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

چهار بازیکن استقلال، به ایران بازنگشتند

چهار بازیکن استقلال، به ایران بازنگشتند

چهار بازیکن استقلال، به ایران بازنگشتند

چهار بازیکن استقلال، به ایران بازنگشتند – دیاباته ، کریمی ، چشمی و میلیچ. تکلیف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و سایر جام ها مشخص شد. دو بازیکن خارجی استقلال برای استراحت و بازدید خانواده هایشان راهی کشورهایشان خواهند شد. ولی دو بازیکن دیگر استقلال، کریمی و چشمی شایعه شده که برای گفتگو با تیم های قطری اقدام خواهند کرد. این احتمال بسیار بالاست که این دو بازیکن فصل بعد را در لیگ ستارگان قطر مشغول به بازی شوند.

روزبه چشمی که به تیم ام الصلال لینک شده ، اگر به ایران بر می گشت مجبور بود دوباره برای مذاکرات راهی قطر شود. همچنین اگر او به ایران بر می گشت ، باید دوباره و به مدت ۱۴ روز در قرنطینه کامل قرار می گرفت. این امر با توجه به پایان نزدیک نقل و انتقالات لیگ قطر باعث می شد چشمی شانس پیوستن به ام الصلال را از دست بدهد.

علی کریمی نیز از قطر راهی ترکیه شد تا با تیم های خواهان جذب او وارد مذاکره شود. کریمی قصد پیوستن به تیم قطری را نداشت. فقط مدافع آبی پوشان، چشمی، با ام الصلال از مدت ها پیش به توافق رسیده بود. حتی گفته می شود قراردادی نیز میان او و باشگاه قطری تنظیم شده است. چشمی با اتمام ۱۴ روز قرنطینه به احتمال بسیار بالا به ام الصلال خواهد پیوست.

چهار بازیکن استقلال، به ایران بازنگشتند
باشگاه استقلال هم رسما اعلام کرده این چهاربازیکن جدا از تیم به تهران بازخواهند گشت

کریمی قبل از مسابقات آسیایی قصد پیوستن به کاروان استقلال را نداشت. ولی با گفتگوهایی که مدیریت انجام دادند او را راضی کردند تا در مسابقات آسیایی همراه تیم عازم کشور قطر شود.

احمد سعادتمند و وضعیت استقلال خوب نیست

با توجه با عملکرد بسیار ضعیف مدیریت باشگاه استقلال، احمد سعادتمند زیر شدید ترین فشارها از جانب هواداران قرار گرفته است. او وعده های پوچی به هواداران آبی پوش برای برگرداندن سرمربی ایتالیایی استراما داده است. عملکرد بسیارضعیف در خصوص پرونده شفر از خود نشان داد. و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم، نیز باعث شد تا هواداران استقلال خشمگین تر از همیشه باشند.

استقلال در طول فصل گذشته هیچ جامی کسب نکرد. حال اگر ۴ بازیکن نام برده شده در بالا از استقلال جدا شوند ، باید منتظر موج جدیدی از انتتقادات هواداران به مدیریت و بخصوص احمد سعادتمند باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *