برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

هلیکوپتر مسبب تصادف در گیرودایتالیا

هلیکوپتر مسبب تصادف در گیرودایتالیا

هلیکوپتر مسبب تصادف در گیرودایتالیا

هلیکوپتر مسبب تصادف در گیرودایتالیا – یک هلیکوپترکه در موقعیت “پرواز بسیار کم ارتفاع” بود باعث سانحه شد. لوکا ونکرمان ایتالیایی پس از این حادثه که نزدیک انتهای مرحله چهارم گیرودایتالیا بود، به بیمارستان برده شد.

هلیکوپتر مسبب تصادف در گیرودایتالیا
هلیکوپتر مسبب تصادف لوکا ونکرمن در مسابقات دوچرخه سواری گیرودایتالیا

ون امپل نیز در معرض این حادثه قرار گرفت. امپل توانست بعد از این حادثه برخیزد اما هم تیمی او نتوانست. مدیر تیم، آنریا سیتراسا  به تلویزیون ایتالیا گفت: ” ونکرمان که تقریبا بیهوش بود به بیمارستان فرستاده شد.”

موانع خوب بسته نشده بودند

 ” هلیکوپتر خیلی پایین پرواز می کرد و حرکت هوای شدید نزدیک به زمین باعث باز شدن موانع و این حادثه شد. موانع کنار جاده خوب بسته نشده بودند. هنوز مشخص نیست که لگن او شکسته است یا نه.”

بعد اعلام شد که ونکرمان با بینی شکسته، احتمالا کمر شکسته و تعدادی بریدگی و کبودی مسابقه را ترک کرد.

دو دوچرخه سوار به موانع کنار جاده برخورد کردند. این حادثه در ۸۰۰ متر پایانی این مرحله که از کاتانیا تا ویلافرانکا تیرنا بود رخ داد.

آرنود دماره در روز پایانی مسابقه در سیسیلی مدعی قهرمانی شد. او بورا هنگروهه و داوید بالرینی را با اختلاف چند میلیمتر شکست داد.

توماس با لگن شکسته از گیرو خارج شد. یکی از رقبای اصلی، وینچنزو نیبالی، با 86 کیلومتر باقی مانده، نگران سقوط خود است.

پیتر وینینگ در اثر برخورد با یک بطری نوشابه زمین خورد. ارزیابی بدنی و طمئن شدن از حال وی، به او اجازه دادند به دوچرخه سواری خود ادامه دهد.

هلیکوپتر مسبب تصادف در گیرودایتالیا
حرکت بسیار پایین هلیکوپتر موانع کنار جاده در مسابقه گیرودایتالیا را خراب کرد

این حادثه باعث سوال در مورد نحوه برخورد با آسیب‌های سر و ضربات مغزی بالقوه در این ورزش می شود. به طور مثال رومن باردت با وجود خونریزی مغزی پس از تصادف، ۱۳ مرحله از تور دو فرانس را به اتمام رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *