برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تحلیل چند بازی فوتبال 21 اکتبر

1 دقیقه خوانده شده
تحلیل چند بازی فوتبال 21 اکتبر- رئال مادرید و شاختاردونیسک

تحلیل چند بازی فوتبال 21 اکتبر- رئال مادرید و شاختاردونیسک

برای تحلیل چند بازی فوتبال 21 اکتبر، تعدادی از بازی های لیگ قهرمانان اروپا را در نظر گرفته ایم.

رئال مادرید و شاختاردونیسک

یک شکست 1 بر 0 در خانه رکورد رئال مادرید را که در لا لیگا بدون شکست مانده بودند شکست.   شکست میزبانان در آخر هفته رکورد هشت برد در خانه آنها را از بین برد.

این در حالیست که شاختار دونیسک در پنج بازی اخیر خود بدون شکست بوده است. در دو بازی از این پنج بازی گل اول در پنج دقیقه اول بازی زده شد. این تیم که سیزده بار قهرمان اکراین را دارد، فقط یکی از هفت بازی UCL خود را به پیروزی رسیده است.  

آژاکس و لیورپول

آژاکس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019/2020، علی‌رغم کسب ده امتیاز حذف شد.

لیورپول نه گل در دو بازی اخر خود زده است. چهار بازی از پنج بازی اخیر لیگ برتر آنها میانگین 3.5 گل داشته است. لیورپول دور از خانه چهار بازی از ده بازی اخیر خود را به پیروزی رسیده است.

تحلیل چند بازی فوتبال 21 اکتبر - آژاکس و لیورپول
تحلیل چند بازی فوتبال 21 اکتبر – آژاکس و لیورپول

بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید

برای اولین بار از 1974/1976، با هدف پیروزی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان UEFA (UCL) با میانگین پیروزی 3.18 از 11 پیروزی متوالی در UCL آغاز می کند. در همین حال، چهار بازی از هفت پیروزی اخیر خود در UCL  دیده شد که آنها در 15 دقیقه ابتدایی دروازه حریف را باز کنند.

در بوندسلیگا ، بایرن شاهد پنج پیروزی در لیگ داخلی خود با میانگین بیش از 2.5 گل در نیمه دوم بوده است.

اتلتیکو مادرید 64 درصد گل هار لالیگای خود از سال 2019/2020 را بعد از نیمه اول زده است. فقط سه بازی از یازده بازی اخیر لالیگای این تیم میانگین بالای 1.5 گل را قبل از اتمام نیمه اول داشته است.

تحلیل چند بازی فوتبال 21 اکتبر- بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید
تحلیل چند بازی فوتبال 21 اکتبر- بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید

منچسترسیتی و پورتو

منچستر سیتی در 11 دیدار اخیر خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان یوفا (UCL) بدون شکست ظاهر شده است. علاوه بر این ، سیتی در 3 مسابقه خانگی قبلی خود مقابل حریف پرتغالی در رقابت های اروپایی پیروز شده است. سیتی در هر شش مسابقه این فصل خود اولین گل را به ثمر رسانده است.

پورتو در چهار مسابقه مرحله گروهی (UCL) بدون پیروزی بوده است. با وجود این، آنها فقط دو بازی از شانزده بازی گروهی UCL اخیر خود را باخته اند.

با توجه به شروع قدرتمند میزبان، جالب است بدانید که پورتو در سه مسابقه از چهار مسابقه ی خود در این فصل قبل از دقیقه 30 بازی گل خورده است. آنها در طول این چهار مسابقه به طور متوسط ​​1.75 گل در نیمه دوم به ثمر رسانده اند. در دقیقه 89 یا بعد از آن در سه بازی از این چهار مسابقه گلزنی کرده اند.

برای اطلاع از بازی های بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *