برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

ورستاپن و استرول ازمجازات فرار کردند

1 دقیقه خوانده شده
ورستاپن و استرول ازمجازات فرار کردند

ورستاپن و استرول ازمجازات فرار کردند- فرمول یک پرتقال

ورستاپن و استرول  ازمجازات فرار کردند – ماکس ورستاپن و لنس استرول پس از تحقیق در مورد تصادف تمرین مسابقات جایزه بزرگ پرتغال، از مجازات فرار کردند.

بعد از پیت استاپ ورستاپن سعی کرد از استرول عبور کند. پس از آن این دو ماشین باهم برخورد کردند. ناظران از هر دو راننده درخواست کردند شواهد مقصر نبودن خود را ارائه کنند. در نهایت حكم شد كه هيچ كدام “كاملاً يا عمدا مقصر نبودند”.

ورستاپن و استرول ازمجازات فرار کردند-ورستاپن
ورستاپن و استرول ازمجازات فرار کردند-ورستاپن

والتری بوتاس راننده مرسدس به همراه همیلتون که در رده هشتم بود از ورستاپن جلو بودند.

استرول آخر دور قبلی از ورستاپن عبور کرده بود. در آغاز دور بعدی ورستاپن تلاش کرد که از او بگذرد، اما استرول به داخل پیچید.

در گزارش ناظران می گوید: “استرول در یک دور سریع قرار داشت و اجازه عبور داشت.”

“با توجه به اطلاعات تیم خود و تمرین معمول، ورستاپن تصور کرد که استرول برای دور بعدی عقب نشینی خواهد کرد و برای سبقت گرفتن در امتداد خط اصلی حرکت می کند.”

“با این وجود، از طرف تیمش به استرول دستور داده شد كه برای دومین دور پرواز کند و با سرعت بیشتری برود. استرول فرض كرد كه ورستاپن برای به دست آوردن فاصله بین آنها عقب نشینی می كند. این نیز مطابق با تمرین معمول است، و بنابراین به دنبال سبقت از ورستاپن نبود.”

رانندگان در جلسه دادرسی به توافق رسیدند كه این حادثه نتیجه سوتفاهم بین آنها بوده است

“رانندگان در جلسه دادرسی به توافق رسیدند كه این حادثه نتیجه سوتفاهم بین آنها بوده است. و هر دو می توانستند در جلوگیری از حادثه سهیم باشند.”

ورستاپن و استرول ازمجازات فرار کردند
ورستاپن و استرول ازمجازات فرار کردند- مسابقات فرمول یک

اولین مورد که باعث توقف شد آتش گرفتن پییر گاسلی از آلفا تاوری بود.

یک آزمایش اجباری تایر پیرلی روی لاستیک های جدید برای سال 2021 بود. مشکل گاسلی باعث قطع سرعت همیلتون روی لاستیک های نرم شد. در حالی که بوتاس موفق شد قبل از توقف دور مسابقه، به خط پایان برسد.

همیلتون موفق شد با اختلاف 1.3 ثانیه تاخیر قبل از پرچم قرمز دوم در یک دور دیگر قرار بگیرد. بوتاس در اوایل دور اول ، 0.339 ثانیه جلوتر از همیلتون بود و ورستاپن سوم بود.

لاندو نوریس از مک لارن بعد از چارلز لکلرک فراری و هم تیمی هایشان کارلوس ساینز و سباستین وتل بود.

فراری جدیدترین نسخه از سری آیرودینامیک ها را به روز کرده است. برخی پیشرفت ها در کف آنها در پرتغال پس از تغییر در قسمت جلوی ماشین در دو مسابقه گذشته انجام شده است.

همیلتون در صورت پیروزی در روز یکشنبه، رکورد پیروزی های مایکل شوماخر را در تاریخ خواهد شکست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *