برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

آخرین اخبار مسابقات دوچرخه سواری گیرودایتالیا

1 دقیقه خوانده شده
آخرین اخبار مسابقات دوچرخه سواری گیرودایتالیا

آخرین اخبار مسابقات دوچرخه سواری گیرودایتالیا

بر اساس آخرین اخبار مسابقات دوچرخه سواری گیرودایتالیا، دوچرخه سواران بیش از نیمی از مرحله 19 را در اتوبوس های تیم خود سپری کردند. سپس نگرانی در مورد خطرناک بودن مسابقه در باران شدید مطرح شد. برگزارکنندگان با انجمن دوچرخه سواران حرفه ای (CPA) توافق کردند که 124 کیلومتر را از انتهای آستی شروع کنند.

دوچرخه سوار چک یوزف سرنی از CCC در این مرحله پیروز شد. در حالی که تائو هارت از بریتانیا در مجموع سوم است.

CPA ، نماینده دوچرخه سواران، روز جمعه قبل از شروع مرحله گفت: “سلامتی دوچرخه سواران به ویژه در این دوره کرونا در اولویت است.” همچنین افزود: “کاهش مراحل باعث کاهش برنامه نمی شود، بلکه باعث می شود ایمنی دوچرخه سواران در معرض خطر بیشتری نباشد.”

با این حال ، مدیر مسابقه مائورو وگنی به یورو اسپورت گفت: “من از نحوه وقوع آن بسیار ناراحت هستم. این روش درستی برای حل این مسائل نیست. من فکر می کنم افرادی راجع به این موضوع با وکلای خود صحبت کنند – فکر نمی کنم این برای مسابقه یا افرادی که می خواهند تماشا کنند خوشایند باشد. عواقبی به دلیل رفتار سواران به وجود خواهد آمد.”

بنت در مرحله چهار سرعت وولتا برنده شد.

رقابت در زیر باران شدید می تواند برای دوچرخه سوارانی با سیستم ایمنی خطرناک باشد.

رقابت در زیر باران شدید می تواند برای دوچرخه سوارانی با سیستم ایمنی خطرناک باشد. در اثر فشار زیاد که به بدن آنها وارد میشود، پاشیده شدن خاک و باکتری های جاده به گلوی آنها می تواند مشکل ساز باشد.

مسابقات دوچرخه سواری گیرودایتالیا
آخرین اخبار مسابقات دوچرخه سواری گیرودایتالیا

بسیاری از دوچرخه سواران نگران بودند که این امر خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می دهد.

وگنی افزود: این مرحله یک سال پیش اعلام شد. یک روز بارانی در اکتبر امری غیرمعمول نیست. دمای هوای 13 درجه سانتیگراد نیز سرد نیست. هیچ بهانه ای برای انجام ندادن آن وجود ندارد.

این مرحله ابتدا در زیر باران شدید قبل از شروع رسمی مسابقات در منطقه ای بی طرف برگزار شد. جایی که دوچرخه سواران متوقف شدند و برای سوار کردن آنها اتوبوس های تیم فراخوانده شدند.

سرانجام در آبیاتگراسو، در شرایط آب و هوای بدون باران 14 دوچرخه سوار از جمله الکس دوست جلوتر از بقیه قرار گرفت. کرنی فاصله خود را از بین برد و 18 ثانیه جلوتر از ویکتور کمپنائرت بلژیکی و ژاکوپو موسکا ی ایتالیایی از خط پایان گذشت.

دوچرخه سوار هلندی ویلکو کلدرمن 12 ثانیه از هم تیمی استرالیایی خود جای هیندلی جلوتر بود. او همچنین 15 ثانیه از هارت پیشی گرفته بود. در همین حال، متیو سپریفیکو توسط UCI از گیرو معلق شد. در دو آزمایش ماده ممنوع انوبوسارم در بدن او دیده شد.

“مطابق با قوانین ضد دوپینگ UCI ، دوچرخه سوار به طور موقت تا زمان رسیدگی به پرونده معلق می شود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *