برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تحلیل چند بازی فوتبال 28 اکتبر

1 دقیقه خوانده شده
لیورپول و میجی لند

تحلیل چند بازی فوتبال 28 اکتبر- لیورپول و میجی لند

برای تحلیل چند بازی فوتبال 28 اکتبر، تعدادی از بازی های لیگ قهرمانان اروپا را در نظر گرفته ایم.

رئال مادرید و مونشن گلادباخ

تساوی 2-2 بورسیا مونشن گلادباخ با اینترمیلان چهارمین بازی دور از خانه بدون شکست آنها را رقم زد. این نشان می دهد که آنها قدرت شلیک و به چالش کشیدن رئال مادرید را دارند. رئال نتوانسته در سه بازی گذشته دروازه خود را بسته نگه دارد. آنها برای اولین بار از سال 1985/86 با قهرمان لالیگا ملاقات می کنند.

به طور مشابه ، پنج بازی اخیر رئال مادرید در یوفا باعث شده هر دو تیم در مجموع بیش از 2.5 گل داشته باشند. با باخت 3-2 در خانه مقابل شاختار دونیسک در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان یوفا (UCL) آنها سه شکست پیاپی قاره به دست آوردند. جالب توجه است که از ابتدای 2017/18 ، اسپانیایی ها در خارج از خانه تساوی نداشته اند.

اف سی پورتو و الیمپیاکوس

پورتو پس از باخت 3-1 مقابل منچسترسیتی در افتتاحیه گروه C لیگ قهرمانان UEFA (UCL)، یک پیروزی در چهار مسابقه اخیر خود داشت. در بازی های پورتو همیشه گل هست. در پنج بازی اخیر میانگین 3.5 گل هر دو تیم داشته اند. پورتو در خانه بهتر بازی می کند. در پنج بازی اخیر خانگی خود اولین گل را پورتو به ثمر رسانده است. پورتو در خانه برابر المپیاکوس در UCL شکست نخورده اند.

در حقیقت ، یونانیان پس از آخرین برد خود در اکتبر 2015 در هفت مسابقه خارج از مرحله گروهی خود در UCL شکست خورده اند. در خانه و خارج از خانه ، المپیاکوس از ده مسابقه اخیر خود در مرحله گروهی UCL فقط دو پیروزی کسب کرده است. هر دو پیروزی را با کمک گلی که بعد از دقیقه 80 به ثمر رساندند برتری یافتند.

تحلیل چند بازی فوتبال 28 اکتبر- پورتو و الیمپیاکوس
تحلیل چند بازی فوتبال 28 اکتبر- پورتو و الیمپیاکوس

لیورپول و میجی لند

لیورپول در غیبت ترکیب اصلی دفاعی خود آلیسون و ویرجیل ون دیک، در اولین مرحله گروهی لیگ قهرمانان یوفا با نتیجه 1-0 آژاکس را شکست داد. چهار برد از شش پیروزی خانگی اخیر آنها در همه رقابت ها حداقل با اختلاف دو گل رقم خورده است.

در اولین بازی خود در مرحله گروهی، میجی لند طعم وحشیگری در سطح UCL را که در انتظار تازه واردان چشید. در این مرحله یک شکست 4-0 غیر منتظره برابر آتالانتا متحمل شد. امید اندک برای میهمانان در این واقعیت نهفته است که در هفت مسابقه از ده مسابقه رقابتی لیورپول در این فصل ، هر دو تیم های گلزنی کرده اند.

در این فصل ، آنها فقط دو مسابقه از ده مسابقه را باخته اند. هر دو بار حداقل با اختلاف دو گل و بدون اینکه خودشان گل بزنند. علاوه بر این، آنها در پنج مسابقه اخیر خود به طور متوسط ​​2 گل در هر بازی دریافت کرده اند.

تحلیل چند بازی فوتبال 28 اکتبر- لیورپول و میجی لند
28 اکتبر- لیورپول و میجی لند

مارسی و منچسترسیتی

شکست المپیک مارسی 1-0 برابر المپیاکوس آغاز بدی را برای تیم فرانسوی رقم زد. این دهمین باخت متوالی مارسی در لیگ قهرمانان یوفا بود. جالب است که آنها در شش مسابقه اخیرشان این پنجمین بار بود که دقیقاً یک گل دریافت می کردند.

مارسی در حال حاضر در شش مسابقه مقابل حریف انگلیسی در مسابقات اروپا بدون برد بودند.

منچستر سیتی در آخر هفته یک بازی با نتیجه تساوی داشت. آنها در هشت مسابقه در این فصل فقط یک شکست را ثبت کرده اند. به طور میانگین 2 گل در این مسابقات به ثمر رسانده اند. منچسترسیتی 38 گل در 14 مسابقه اخیر خود در مسابقات UCL به ثمر رسانده است.  و این باور گسترده را برای پیروزی در این گروه توجیه می کند. در واقع ، 20 مسابقه آخر آنها در این تورنمنت به طور متوسط ​​3.8 گل داشته است.

تحلیل چند بازی فوتبال 28 اکتبر- مارسی و منچسترسیتی
مارسی و منچسترسیتی

باشاک شهیر و پاریسن ژرمن

باشاک شهیر یک باخت 2-0 خارج از خانه در افتتاحیه مرحله گروهی لیگ قهرمانان داشت. در خانه، میزبان از 18 مسابقه اخیر خود تنها یک شکست را پشت سر گذاشته است.  66.67٪ (شش گل) از 9 گل گذشته در چهار بازی خانگی قبلی باشاک شهیر در دقیقه 30 به دست آمده است.

هفته گذشته، پاریسن ژرمن برای اولین بار از سال 2004/05 در بازی خانگی خود در مرحله گروهی را باخت. با این وجود، در جبهه داخلی، پاریسن ژرمن با شش پیروزی متوالی در لیگ یک و میانگین 1.67 گل در حال پیشرفت هستند. میهمانان در پنج مسابقه خارج از خانه خود در مرحله گروهی بدون شکست ظاهر شدند.

 باشاک شهیر و پاریسن ژرمن
تحلیل چند بازی فوتبال 28 اکتبر- باشاک شهیر و پاریسن ژرمن

برای اطلاع از تحلیل های بازی های بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *