برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تحلیل بازیهای فوتبال 14 آبان

1 دقیقه خوانده شده
تحلیل بازیهای فوتبال 14 آبان- آتالانتا و لیورپول

تحلیل بازیهای فوتبال 14 آبان- آتالانتا و لیورپول

برای تحلیل بازیهای فوتبال 14 آبان، چند بازی لیگ قهرمانان اروپا را در نظر گرفته ایم.

آتالانتا و لیورپول

آتالانتا در دو مسابقه در مرحله گروهی دومین دوره حضوردر لیگ قهرمانان یوفا بدون شکست ظاهر شده است. آنها در مسابقات بزرگ اروپایی در برابر تیم های انگلیسی رکورد خوبی داشته اند.

در فصل گذشته هفت مسابقه از 9 مسابقه آتالانتا بیش از 2.5 گل در مجموع داشته است. در این فصل در تمام مسابقات تنها یکی از سه بازی در خانه را به پیروزی دست یافته اند.

لیورپول در حال حاضر از نظر دفاع ضعیف است و از قدرت تهاجمی آتالانتا هراس دارد. “قرمزها” چهار پیروزی متوالی دارند. از جمله دو پیروزی در حالی که دروازه خود را بسته نگه داشتند.

در حالی که لیورپول سه برد متوالی داشته، در سه دیدار با رقبای ایتالیایی بازی را باخته است. آنها در پنج مسابقه خارج از خانه خود سه پیروزی کسب کرده اند.

 

پورتو و مارسی

اف سی پورتو در 12 بازی از مسابقات UCL تنها دو بازی مقابل رقبای فرانسوی از دست داده است. در بازی های داخلی، فقط با کسب ده امتیاز پس از شش بازی، در بدترین حالت لیگ برتر خود از سال 1972/73 هستند.

این واقعیت که مارسی همه هفت بازی قبلی اروپایی خود را در خاک پرتغال به جز یکی از دست داده، نگران کننده است.

در بازی های داخلی ، مهمانان 12 برد پیاپی لیگ یک را دارند. در چهار بازی از پنج بازی گذشته مارسی در  UCL گل اول را قبل از دقیقه 25 بازی زده اند.

تحلیل بازیهای فوتبال 14 آبان- پورتو و مارسی
تحلیل بازیهای فوتبال 14 آبان- پورتو و مارسی

منچسترسیتی و الیمپیاکوس

منچستر سیتی در 13 دیدار گذشته خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان یوفا (UCL) بدون شکست بود. آنها در این فصل تاکنون در هر دو مسابقه UCL سه گل به ثمر رسانده اند و در 15 بازی اخیر خود در 41 گل به ثمر رسانده اند.

در 21 بازی اخیر در این تورنمنت سیتی به طور متوسط ​​3.76 گل خورده است. در حالی که در خانه ، میزبان در این فصل 3 پیروزی و یک شکست کسب کرده است.

در همین حال ، المپیاکوس ، تنها دو مسابقه از ده مسابقه رقابتی این فصل خود ، بیش از 2.5 گل به ثمر رسانده است. خارج از خانه، المپیاکوس از چهار مسابقه فقط یک پیروزی کسب کرده است. فقط 1.25 گل در کل آن بازی ها به ثمر رسانده است.

تحلیل  14 آبان- منچستر سیتی و الیمپیاکوس
تحلیل بازیهای فوتبال 14 آبان- منچستر سیتی و الیمپیاکوس

برای اطلاع از تحلیل های بازی های بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *