برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تحلیل بازیهای فوتبال 18 آبان

1 دقیقه خوانده شده
تحلیل بازیهای فوتبال 18 آبان- منچسترسیتی و لیورپول

تحلیل بازیهای فوتبال 18 آبان- منچسترسیتی و لیورپول

برای تحلیل بازیهای فوتبال 18 آبان، چند بازی از فوتبال انگلیس و ایتالیا را در نظر گرفته ایم.

منچسترسیتی و لیورپول

منچستر سیتی پس از ضرب سنگین شکست توسط لستر، با هشت بازی بدون شکست آن را پاسخ داده است. اخیراً سه پیروزی متوالی “صفر” کسب کرده است. آنها لیورپول را در دو بازی از سه بازی اخیر خانگی لیگ برتر شکست دادند. در هر سه پیروزی میانگین 2 گل در نیمه اول بازی زده اند.

در لیگ، سیتی با پنج امتیاز از لیورپول عقب است. اما یک بازی در پیش دارد و با پیروزی در اینجا نزدیک خواهد شد. سیتی در طول مسابقات لیگ خود تاکنون فقط میانگین 1.5 گل به ثمر رسانده است. در 3 بازی قبلی خود دقیقاً یک گل به ثمر رسانده است.

جدا از شکست مقابل استون ویلا در اوایل این فصل (2-7)، دو شکست سنگین لیورپول با هدایت یورگن کلوپ هر دو در اتحاد بوده اند. با این حال، آنها از زمان مصدومیت آخر فصل ویرجیل ون دیک، در هر پنج مسابقه پیروز شده اند. کلوپ پس از پیروزی 3-1 آرسنال در اوایل فصل ، لیورپول را از 50 مسابقه با 24 پیروزی و هشت شکست  هدایت کرده است. در مقایسه، سیتی از 49 بازی 17 پیروزی دارد.

بر اساس تحلیل کارشناسی که ما انجام دادیم شانس برد منچسترسیتی 35٪ ،  تساوی 20٪ و برد  لیورپول 45 ٪ است.   

آرسنال و استون ویلا

پیروزی 4-1 مقابل مولده در اواسط هفته سومین پیروزی متوالی آرسنال در تمام مسابقات بود.  داشتن بهترین دفاع در لیگ برتر، چهار پیروزی از پنج مسابقه خانگی در این فصل و سه پیروزی خانگی در لیگ برتر، خیال آرسنال را راحت کرده است. با این وجود ، آنها در این فصل فقط دو بار در خانه در اولین نیمه گلزنی کرده اند. در نیمه دوم میانگین 1.2 گل بعد از دقیقه شصت زده اند.

پس از آغاز فصل لیگ با چهار برد متوالی – استون ویلا دو شکست پیاپی با دریافت 3+ گل داشته است. با این حال در هشت مسابقه اخیر هر تیمی که اول موفق به گلزنی شده است ، پیروز شده است. استون ویلا در هشت بازی گذشته خود در تمام مسابقات فقط یک گل در نیمه اول دریافت کرده اند.

تحلیل 18 آبان- آرسنال و استون ویلا
تحلیل 18 آبان- آرسنال و استون ویلا

بر اساس تحلیل کارشناسی که ما انجام دادیم شانس برد آرسنال 30٪ ،  تساوی 20٪ و برد  استون ویلا 50٪ است.   

لاتزیو و یوونتوس

لاتزیو در آخرین دور سری آ با نتیجه 4-3 تورینو را شکست داد. این نتیجه هزارمین پیروزی در سری آ به آنها داد. دقیقاً 91 سال و 26 روز پس از پیروزی اول خود مقابل بولونیا در سال 1929. با این نتیجه تاریخی ، پنج مسابقه اخیر لاتزیو اکنون شاهد به ثمر رساندن گل اول توسط لاتزیو بوده است.

پیروزی 4-1 در اواسط هفته در لیگ قهرمانان اولین مسابقه UCL بود که یوونتوس 4+ گل به ثمر رساند. دومین مسابقه متوالی آنها بود که دقیقاً بان نتیجه 4-1 پایان یافت. همچنین این اولین قهرمانی یوونتوس در لیگ خارج از خانه در این فصل بود. مهمانان در هر سه بازی خارج از خانه ی خود در سری آ قبل از اتمام نیمه اول گلزنی کردند.

بر اساس تحلیل کارشناسی که ما انجام دادیم شانس برد لاتزیو 50٪ ،  تساوی 25٪ و برد  یوونتوس 25٪ است.   

تحلیل بازی 18 آبان- لاتزیو و یوونتوس
تحلیل بازی 18 آبان- لاتزیو و یوونتوس

برای اطلاع از تحلیل های بازی های بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *