برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تحلیل بازیهای فوتبال 25 آبان

1 دقیقه خوانده شده
تحلیل بازیهای فوتبال 25 آبان - لهستان و ایتالیا

تحلیل بازیهای فوتبال 25 آبان - لهستان و ایتالیا

برای تحلیل بازیهای فوتبال 25 آبان، چند بازی از رده بندی جام اروپا را در نظر گرفته ایم.

لهستان و ایتالیا

با بیش از دو سال بازی بدون باخت، ایتالیا پس از غلبه بر لهستان، کنترل گروه را بدست می گیرد.میزبان در سه مسابقه خانگی اخیر خود یک بار گل خورده است. روبرتو مانچینی ایتالیا را برای رسیدن به میانگین بیش از 1.5 گل هدایت خواهد کرد.

لهستان پس از پیروزی 2-0 بر اوکراین در یک بازی دوستانه در اواسط هفته، در دو مسابقه اخیر خود به پیروزی رسیده است. آنها به لطف بیش از 1.5 گل در دو مسابقه خود تاکنون بالای رده بندی لیگ رسیده اند. لهستانی ها از جام جهانی 1974 تا امروز در 9 دیدار بدون برد از میدان خارج شدند.

هر دو تیم در هر سه سفر خارج از خانه خود یک بار شکست خورده اند. به نظر می رسد هر دو تیم در اینجا گل می زنند ، دقیقاً مانند دو دیدار آخر لهستان به ایتالیا.

بر اساس تحلیل کارشناسی که ما انجام دادیم شانس برد لهستان 20 ٪ ،  تساوی 30٪ و برد  ایتالیا 50 ٪ است.   

دانمارک و آیسلند

دانمارک در این گروه مهیج لیگ ملت ها با انگلیس برابر است. اما دو امتیاز بالاتر از بلژیک است. سه امتیاز در اینجا یک بازی نهایی برابر بلژیک است که در آن دانمارکی ها می توانند برای پیروزی در این گروه کاندید شوند. دانمارک تاکنون بدون پیروزی در خانه بوده است. آنها از هفت امتیاز، شش امتیاز را در بازی های خارج از خانه کسب کرده اند.

دانمارک در 15 پیروزی آخر خود اولین گل را به حریف را به حریف زده است. در 13 بازی دروازه خود را بسته نگه داشته است. جای تعجب نیست که هر دو تیم فقط در یکی از 12 دیدار گذشته دانمارک گلزنی کرده اند.

تحلیل فوتبال 25 آبان- دانمارک و آیسلند
تحلیل فوتبال 25 آبان- دانمارک و آیسلند

قلب ایسلند در اواسط هفته شکست. زیرا آنها تقریباً 80 دقیقه در بازی مقدماتی قهرمانی اروپا مقابل مجارستان پیروز بودند. به لطف دو گل دیرهنگام 2-1 شکست خوردند. این مسابقه ممکن است برای آنها سخت باشد زیرا آنها پس از ثبت صفر امتیاز و تفاضل گل -9 به لیگ B سقوط کرده اند.

با این حال، میهمانان در پنج بازی متوالی خارج از ایسلند گلزنی کرده اند. هشت شکست از 9 شکست اخیر آنها در خارج از ایسلند با اختلاف 2+ گل خورده است.

بر اساس تحلیل کارشناسی که ما انجام دادیم شانس برد دانمارک 55٪ ،  تساوی 20٪ و برد  آیسلند 25٪ است.   

بلژیک و انگلیس

بلژیک می داند که یک پیروزی در اینجا، و شکست دانمارک مقابل ایسلند باعث می شود که آنها با یک بازی اضافی به فینال لیگ راه پیدا کنند. از زمان باخت به فرانسه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018، “شیاطین سرخ” از 11 بازی اخیر خود در 9 بازی پیروز شده اند. آنها پنج دیدار از هفت دیدار خانگی خود را مقابل تیم های حاضر در 40 تیم برتر FIFA، برده اند.

تحلیل فوتبال - بلژیک و انگلیس
تحلیل فوتبال – بلژیک و انگلیس

شکست برای انگلیس باعث می شود آنها فینال UNL را از دست بدهند. در هشت بازی از نه بازی اخیر خارج از خانه انگلیس گل اول را زده است. و سه برد از این بازی ها گل را در 25 دقیقه اول بازی زده است. رکورد انگلیس از 11 بازی خارج از خانه خود در مقابل تیم های فعلی لیگ A لیگ قهرمانان اروپا مثبت است.

بر اساس تحلیل کارشناسی که ما انجام دادیم شانس برد بلژیک 40٪ ،  تساوی 30٪ و برد  انگلیس 30٪ است.   

هلند و بوسنی هرزگوین

تیم فرانک دو بوئر هلند (رتبه 15 FIFA) باید پیروز شود تا امیدهای فینال لیگ ملت ها را زنده نگه دارد. در شش بازی از 9 بازی اخیر خود در بازی های یوفا بدون شکست بوده اند. در هر چهار بازی خانگی، هر دو تیم بیش از 2.5 گل به ثمر رساندند.

بوسنی و هرزگوین (رتبه 51) باید پیروز شود تا امیدوار باشد که روز آخر سقوط نکند. تنها پیروزی های آنها از ابتدای سال 2019 مقابل تیم های پایین تر از رده 50 بدست آمده است.

بر اساس تحلیل کارشناسی که ما انجام دادیم شانس برد هلند 55٪ ،  تساوی 25٪ و برد  بوسنی هرزگوین 20٪ است.   

تحلیل فوتبال 15 نوامبر- هلند و بوسینی هرزگوین
تحلیل فوتبال – هلند و بوسینی هرزگوین

برای اطلاع از تحلیل های بازی های بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *