برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

مدودف فینال ATP 2020 را برد

1 دقیقه خوانده شده
مدودف فینال ATP 2020 را برد

مدودف فینال ATP 2020 را برد

مدودف فینال ATP 2020 را برد – دانیل مدودف برای غلبه بر دومنیک تی یم قهرمان تنیس یو اس اوپن و کسب بزرگترین عنوان حرفه ای خود در فینال های ATP در لندن تلاش زیادی کرد.

مدودف روس برای رسیدن به پیروزی مقابل مرد شماره سه جهان در آرنا A2، بسیار زیبا تلاش کرد. تی یم در تای برک ست دوم پیش افتاد اما مدودف هفت امتیاز پیاپی را به ثمر رساند. این بازیکن 24 ساله چهارمین سال رنکینگ جهانی را به پایان می رساند.

مدودف، در پیروزی های قبلی خود مقابل نواک جوکوویچ و رافائل نادال هر دو را توانست شکست بدهد. او الان تنها بازیکنی است که در این مسابقات در پایان فصل سه بازیکن با بالاترین رتبه را شکست داده است.

او از نوامبر 2019 تا اکتبر 2020 حتی یک بازیکن از 10 نفر برتر نفر را شکست نداد. اما در مدت چهار هفته موفق به شکست هفت نفر شده است.

این آخرین سالی بود که این مسابقات در لندن برگزار می شد. از سال 2021 این مسابقات به تورین ایتالیا منتقل شده است.

مدودف بعد از پیروزی شانه بالا انداخت

به دلیل محدودیت ویروس کرونا، ازدحام جمعیت در استادیوم، جشن مدودف ساکت بود. او بزرگ ترین عنوان را در حرفه ی خود گرفت. در عوض، او فقط به جعبه خود نگاه کرد، شانه بالا انداخت. توپ را از جیب خود خالی کرد، قبل از اینکه بدون هیچ حسی  راه برود، دوباره شانه بالا انداخت. و سپس رفت تا با حریف خود تی یم که مقام دوم را گرفته بود روبرو شود.

مدودف بعد از پیروزی شانه بالا انداخت
مدودف بعد از پیروزی شانه بالا انداخت

او در مرحله گروهی نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان را شکست داد. در مرحله نیمه نهایی نادال مرد شماره دو جهان و در فینال مرد شماره سه جهان، تی یم را شکست داد. در تاریخ 50 ساله هیچ کس در مسابقات قهرمانی پایان فصل سه بازیکن برتر جهان را شکست نداده است.

وی گفت: “سطح بازی من در اینجا، به ویژه دو مسابقه اخیر، فقط باورنکردنی است. شکست دادن دومنیک، روشی که امروز بازی کرد، احتمالاً بهترین پیروزی زندگی من است. من می دانم که می توانم خوب بازی کنم. اما اگر قبل از مسابقات به من می گفتی این را باور نمی کردم.

علی رغم باخت، تی یم هنوز هم می تواند امسال را یک سال خوب را در نظر بگیرد. او در آن به دو فینال اسلم رسیده است. قبل از اینکه عنوان قهرمانی اصلی خود را در نیویورک بدست آورد، مقابل جوکوویچ در اوپن استرالیا شکست خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *