برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

امباپه به اعتصاب تیمش افتخار میکند

1 دقیقه خوانده شده
امباپه به اعتصاب تیمش افتخار میکند

امباپه به اعتصاب تیمش افتخار میکند

امباپه به اعتصاب تیمش افتخار میکند – کیلیان امباپه، مهاجم پاریسن ژرمن گفت که او به هم تیمی های خود افتخار می کند. بازیکنان استانبولی باشاک شهیر در بازی سه شنبه شب لیگ قهرمانان از زمین خارج شدند.

این مسابقه پس از متهم شدن داور چهارم به استفاده از اصطلاح نژادپرستانه در مورد دستیار باشاک شهیر پیر وبو، با نتیجه 0-0 متوقف شد. بازیکنان قبل از شروع مجدد در روز چهارشنبه، دور دایره مرکزی زمین زانو زدند.

امباپه گفت: “ما خسته شده ایم، ما نمی خواهیم دوباره این مسئله پیش بیاید. البته، من به آنچه اتفاق افتاد افتخار می کنم. ما از بازی نکردن خود پشیمان نشدیم. این تصمیم را گرفتیم و افتخار می کنیم. چیزهای زیادی گفته شد اما در واقع هیچ چیز بهتر از عمل نیست.”

پس از از سرگیری بازی در دقیقه 14، امباپه دو بار گل زد و پاریسن ژرمن با برتری 5-1 راحت روبرو شد.

امباپه به اعتصاب تیمش افتخار میکند
نیمار هتریک کرد

کارت قرمز وبو فعلا معلق شد

در حالی که یوفا این حادثه را بررسی می کند، وبو- که اخراج شده بود، مجاز به نشستن روی نیمکت میهمان شد و کارت قرمز وی به حالت تعلیق درآمد.

مربی باشاک شهیر، اوکان بوروک گفت: “داور باید با شرایط کنار می آمد اما این کار را نکرد و ما باید نشان دهیم که کنار وبو ایستاده ایم. این تصمیم توسط بازیکنان گرفته شده است. برخی می خواستند به زمین برگردند اما ما به عنوان یک تیم کنار هم ماندیم و در نهایت یک تصمیم تیمی بود. ما به همه جهان نشان دادیم که متحد هستیم.”

وینگر ناصر چادلی که در بازی روز چهارشنبه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، به برنامه فوتبال جهانی بی بی سی گفت: “اکنون در سال 2020 هستیم و این اتفاق برای همه ما بسیار آزار دهنده است. من مانند سایر بازیکنان در رختکن خیلی ناراحت بودم. این به شدت ما را آزار داد زیرا ما فوتبال را دوست داریم. انتظار اتفاقی که افتاد را نداشتیم.

ما می خواستیم تصمیم بگیریم: کلاً بیرون می رویم یا اگر یکی یا دو نفر می خواهند بمانند، بیرون نمی رویم. فقط باید با هم متحد بمانیم.”

امباپه به اعتصاب تیمش افتخار میکند
بازی متوقف شده دیروز انجام شد

توماس توخل، مربی پاریسن ژرمن از بازیکنان خود حمایت کرد. وی گفت: “آنها تصمیم محكمی گرفتند. آنها با تیم دیگر متحد ماندند و تصمیمی شجاعانه گرفتند. در رختکن مشخص بود که آنها واقعا می خواستند این واکنش خوب را نشان دهند.”

هافبک مارکو وراتی افزود: “این برای همه سخت بود. برای ما و برای همه کسانی که مسابقه را تماشا می کردند، این چیزی بود که نباید اتفاق می افتاد.

“ما باید الگو باشیم. به خصوص به دلیل اینکه میلیون ها نفر ما را دنبال و تماشا می کنند. به همین دلیل تصمیم محکمی گرفتیم و تا به همراه تیم دیگر، بازی نکنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *