برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

خروج جود ترامپ از اسکاتیش اوپن

1 دقیقه خوانده شده
خروج جود ترامپ از اسکاتیش اوپن

خروج جود ترامپ از اسکاتیش اوپن

خروج جود ترامپ از اسکاتیش اوپن – جود ترامپ مرد شماره یک اسنوکر جهان از مسابقات اوپن اسکاتلند در میلتون کینز خارج شد. ترامپ با نتیجه 5-4 در مرحله یک چهارم نهایی مقابل لی هنگ از چین با رتبه 37 در رده بندی اسنوکر شکست خورد.

این بازیکن 30 ساله روز شنبه با رونی اوسالیوان مرد شماره سه اسنوکر جهان روبرو خواهد شد.  او با نتیجه 5 بر 4 از دینگ جونهوی چین بالاتر بود.

جیمی جونز در رده بندی اسنوکر در رتبه 80 قرار دارد. جونز در نیمه نهایی به مصاف مارک سلبی می رود. در نیمه نهایی دیگر پس از شوکه شدن ولزی دیگر انگلیس، و مرد شماره پنج اسنوکر جهان، کایرن ویلسون، با نتیجه 5-1 مقابل جیمی جونز شکست خورد.  

مارک سلبی که در رده بندی اسنوکر جهان رتبه چهارم را دارد و هموطن خود ریکی والدن را با نتیجه 5-4 از پیش رو برداشت.

در یک روز سه مسابقه نزدیک به مرحله یک چهارم نهایی در مسابقات اسکاتیش اوپن 2020 برگزار شد. در یکی از این مسابقات که ترامپ مقابل لی هنگ بود، در ابتدا با 1-0 و 2-1 ترامپ دچار لغزش شد. سپس حریف چینی او 3-2 و 4-3 جلو افتاد.  و این انگلیسی در دور آخر بازی را واگذار کرد.

خروج جود ترامپ از اسکاتیش اوپن
جود ترامپ در بازی مقابل لی هنگ

اوسالیوان

این یک نمایش خوب برای اوسالیوان بود. زیرا در این مرحله لی هنگ مقابل اوسالیوان قرار می گیرد.

اوسالیوان روز قبل در میانه بازی با چوب خود دچار مشکل شد. وی گفت: معجزه شد که حریف را شکست دادم. نوک چوب من مشکل پیدا کرده و مثل یک گلوله تفنگ سخت شده. باید آن را عوض کنم وگرنه در بازی بعدی شانسی ندارم.

با این حال، اوسالیوان توانست با وجود مشکلات پیش آمده با چوبش با مرد شماره ده اسنوکر جهان، دینگ به تساوی 4-4 برسد. و در نهایت در چهارچوب آخر بازی را با پیروزی خود به پایان برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *