برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

بهترین زمان برای مربیان سیاه پوست

1 دقیقه خوانده شده
بهترین زمان برای مربیان سیاه پوست

بهترین زمان برای مربیان سیاه پوست

بهترین زمان برای مربیان سیاه پوست – کارلتون کول مهاجم سابق چلسی و وستهام می گوید “اکنون بهترین زمان برای مربیان سیاهپوست مشتاق است. جهان در حال تغییر است.

از ماه ژوئن، بازیکنان در انگلیس در حمایت از برابری نژادی قبل از بازی زانو زده اند. هزاران نفر همچنین در راهپیمایی های ضد نژادپرستی در انگلیس پس از مرگ جورج فلوید آمریکایی در ماه مه شرکت کردند.

پنج مدیر BAME در چهار بخش برتر انگلیس وجود دارد. اما کول امیدوار است که رویدادهای اخیر “نقطه عطفی” باشد. کول به بی بی سی اسپورت گفت: زمان آن فرا رسیده است که در مورد آن [برابری نژادی] سر و صدا به پا شود.

کول، اکنون در آکادمی وستهام کار می کند. او معتقد است که بازیکنان می توانند کارهای بیشتری برای کمک به خود انجام دهند.

وی توضیح داد: هرچه مربیان سیاهپوست بیشتر در کارهایی که می خواهند انجام دهند تبحر داشته باشند، بهتر است. شما باید برای این فرصت آماده باشید.

“[مهاجم سابق نیوکاسل و انگلیس] لس فردیناند مدیر ورزشی در باشگاه قهرمانی QPR است. اما او باید به اصول اولیه برگردد و با سایر جنبه های فوتبال آشنا شود.

“من سعی می کنم شرایط لازم را برای تأثیرگذاری در هیئت مدیره کسب کنم و جنبه تجاری فوتبال را نیز یاد بگیرم. در حال حاضر بهترین زمان برای هر مربی مشتاق سیاه پوستی است که می خواهد به سطح بالاتری برسد.”

کول 52 گل در 289 بازی برتر به ثمر رساند. در مارس 2018، در باشگاه اندونزی پرسیب باندونگ، از بازی بازنشسته شد.

او می گوید که فرصت های شغلی بیشتر در این بازی هست. صاحبان باشگاه های فوتبال را به ارتقا بیشتر تشویق کرده است.

مردم از تغییر می ترسند

“شما باید اقوام مختلفی داشته باشید. زیرا هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است کارمندی به کمک احتیاج داشته باشد و باید این کار را تسهیل کنید. مردم از تغییر می ترسند.

برخی از هواداران فوتبال از زمان اجازه بازگشت به مسابقات بازیکنانی را که زانو زده اند هو کرده اند. اما کول گفت مردم “باید ظرفیت پذیرش تغییر را داشته باشند”.

بهترین زمان برای مربیان سیاه پوست
کارلسون کول

کول 37 ساله اضافه کرد:” وقتی می بینم مردم دارند هو می کنند، آنها را درک نمی کنم. آنها دیدگاه خودشان را در مورد بخش سیاسی BLM دارند، چیزی که ما سعی در ترویج آن نداریم. مردم مثل من از تغییر می ترسند. این زمانی بود که کسی مرا نشاند و دلیل مهم بودن آن را توضیح داد، من درک کردم.

اکنون اظهارات خود را پس می گیرم. این پیامی است که باید منتقل شود. باید به عنوان یک وسیله آموزشی به آن نگاه شود.

تا زمانی که لیگ برتر از آن حمایت می کند و این نمادی برای تغییر است، چرا ادامه نمی دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *