برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

دنیای متفاوت آرسنال با بردهای پیاپی

1 دقیقه خوانده شده
دنیای متفاوت آرسنال با بردهای پیاپی

دنیای متفاوت آرسنال با بردهای پیاپی

دنیای متفاوت آرسنال با بردهای پیاپی – به گفته میكل آرتتا، آرسنال در حال حاضر در “دنیای دیگری” قرار دارد. پس از غلبه بر برایتون، آنها پشت سر هم در لیگ پیروزی ثبت كردند.

قبل از کریسمس، آلن شیرر، کارشناس مسابقه روز، از جمله کسانی بود که پرسید آنها برای حفظ جایگاه در بالا، چه چیزی لازم را دارند.

شکست 19 دسامبر در اورتون پس از 14 بازی آنها را چهار امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار داد. اما با پیروزی غافلگیرانه 3-1 مقابل چلسی در تعطیلات آخر هفته گذشته بخت آنها تغییر کرد.

آرتتا گفت: “در این دوره، ما می دانیم که چقدر به برد نیاز داشتیم. ما هفته واقعا سختی را پشت سر گذاشتیم و بستگی به عملکرد نداشت، بلکه به نتیجه مربوط بود. شما برای شروع به نتایج خوب در لیگ برتر نیاز دارید. اکنون با دو پیروزی، فکر می کنم همه حال و هوای بهتری دارند. بهترین دارو برد است. این دنیای دیگری است و داستان متفاوتی دارد. در حال حاضر تصویر خیلی بهتر به نظر می رسد.

آرتتا، از دسامبر سال 2019، مسئولیت آرسنال را به عهده گرفته است. او گفت که امسال “در برخی لحظات”  سختی کشیده است، اما از حمایت باشگاه برخوردار است.

اسپانیایی 38 ساله افزود: ” شرایطی که اکنون در آن قرار داریم، همه گیری و مشکلاتی که اخیراً با آن روبرو بوده ایم، کاملاً یک چالش بوده است. من گاهی لذت می برم و رنج می برم. اما افراد بزرگی و یک تیم عالی دارم.”

بازی سه شنبه بی هیجان و دنیای متفاوت آرسنال با بردهای پیاپی

بازی روز سه شنبه فاقد تب و تاب بودن پیروزی 3-1 برابر آبی ها بود. در نیمه اول فقط یک تلاش روی دروازه را به ثمر رساندند که کسل کننده بودند.

بعد از تعویض نیمه دوم فقط 29 ثانیه در زمین بود که توپ بوکایو ساکا را برای سومین گل خود در سه بازی پاس داد.

گراهام پاتر، رئیس برایتو ، نیل موپای و دنی ولبک را روی نیمکت گذاشت.

زمانی که علیرضا جهانبخش با یک برخورد سریع برنارد لنو را از کنار دروازه خود مهار کرد، نزدیکترین موقعیت گلزنی تیم میزبان بود.

آرسنال تا سیزدهم صعود می کند و اکنون 20 امتیاز دارد. در حالی که برایتون در 17 ام با دو امتیاز بالاتر از منطقه سقوط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *