برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

نایل مادن قهرمان سوارکاری بازنشسته شد

1 دقیقه خوانده شده
نایل مادن قهرمان سوارکاری بازنشسته شد

نایل مادن قهرمان سوارکاری بازنشسته شد

نایل مادن قهرمان سوارکاری بازنشسته شد – نایل مادن، برنده بزرگ ملی سوارکاری، پس از سوار شدن در پانچس تاون در شب سال نو، بازنشستگی خود را اعلام کرد.

نایل مادن، به طرز جالب و مثبتی با عنوان “دمپایی” شناخته می شود. او برای پیروزی در مسابقه معتبر آین تری در سال 2006، اسب  Numbersixvalverde را که توسط مارتین برسیل  آموزش دیده بود سوار بود.

از دیگر پیروزی های وی می توان به گالوی با مانع سال 2005 با اسب مور رینبوز (More Rainbows) نول مید اشاره کرد.

نایل مادن جوکی در پیست محلی با سوارکاری خداحافظی کرد

مادن 35 ساله گفت: “من شغل عالی داشته ام و اولین سوارکاری ام را در سال 2001 انجام داده ام. بسیار خوب بود که این آخرین سوارکاری ام را در پیست محلی خودم تمام کنم.”

نایل مادن پس از پایان مسابقه در پانچس تاون 3-Y-O مایدن هاردل برای آخرین بار چکمه های سوارکاری خود را آویزان کرد. او با اعتقاد راسخ این تصمیم را بعد از پیروزی روز دوشنبه خود گرفت. او روز دوشنبه در لیمریک در تیم مسابقه برگزار شده در یادبود دوآن آخرین پیروزی خود را کسب کرد.

مادن در طول زندگی حرفه ای خود از ارتباط طولانی با مک مانوس لذت می برد.

مادن اضافه کرد: ” گرند نشنال به طور واضح برجسته و عالی بود. و من بر اسب درجه یک سوار شدم. مانع کریسمس در کمپتون در پیام رسان جاز و تعقیب دو مایلی در لئوپاردستاون در کریسمس را با موفقیت پشت سر گذاشتم. من می خواهم از همه صاحبان و مربیانی كه در طول سالها از من حمایت كرده اند تشكر كنم. بدیهی است كه مامان و بابا و آین (اوكانور، نامزد) متأسفانه امروز نمی توانند اینجا باشند. اما من خوشحالم با شرایط تعیین شده خودم از این حرفه بیرون بیایم.

“من برنامه مهمی ندارم. اگرچه چند چیز وجود دارد که دوست دارم آنها را طی کنم.”

نایل مادن قهرمان سوارکاری بازنشسته شد
آخرین سواری جوکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *