برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

لیگ هاینکن راگبی به تعویق افتاد

1 دقیقه خوانده شده
لیگ هاینکن راگبی به تعویق افتاد

لیگ هاینکن راگبی به تعویق افتاد

لیگ هاینکن راگبی به تعویق افتاد – برگزاری مسابقات جام قهرمانان و چلنج جام راگبی اروپا به طور موقت متوقف شدند. این امر پس از اینکه دولت فرانسه تصمیم گرفت باشگاه هایش نباید در این ماه در مسابقات شرکت کنند، اتفاق افتد.

در نتیجه، راگبی باشگاه حرفه ای اروپا (EPCR) می گوید چاره ای نداردجز به تعویق انداختن تمام مسابقات برنامه ریزی شده برای آخر هفته های 16 و 23 ژانویه.

با این حال، EPCR قصد دارد مسابقات را “در اسرع وقت ” از سر گرفته و به پایان برساند. روسای مسابقات امیدوارند که دو مرحله از مسابقات Heineken Champions Cup و Challenge Cup بتواند در تاریخ بعدی ادامه یابد. این کنسلی به دلیل مقابله مقامات با موج دوم Covid-19 جدید است.

EPCR در بیانیه ای اظهار داشت: “با توجه به كشف اخیر ویروس کرونا، دولت فرانسه دستور داده باشگاههای فرانسه حضور خود در مسابقات EPCR را برای ماه ژانویه به تعویق بیندازند. مسابقات برنامه ریزی شده در فرانسه، انگلستان و ایرلند همه به تعویق افتادند.

بر اساس این بخشنامه، EPCR چاره ای جز تعلیق موقت جام قهرمانان هاینکن و مرحله مقدماتی چلنج کاپ نداشت.

EPCR به دنبال راه از سر گیری مسابقات است

EPCR، به همه دستورالعمل های دولت ها و مقامات محلی احترام گذاشته است. سلامت و رفاه بازیکنان و کارکنان باشگاه را در اولویت قرار داده اند. همچنان متعهد به تلاش برای یافتن راه حلی است که بتواند لیگ را از سر بگیرد و مسابقات را در اسرع کامل کند.

در دسامبر، تولون به دلیل ایمنی از مسابقه قهرمانان خود به همراه اسکارلت خارج شد. در حالی که بایون نیز تهدید به کناره گیری از چلنج کاپ کرده است. در نتیجه EPCR پروتکلهای خود را به منظور از بین بردن ترس فرانسه و ادامه مسابقات به روز کرده است.

لیگ هاینکن راگبی به تعویق افتاد
لیگ هاینکن راگبی به تعویق افتاد

روز شنبه، پات لام، مدیر راگبی بریستول پیشنهاد کرد که بازی های اروپایی به تعویق افتاد. در این صورت مسابقات Premiership را برای پر کردن این جای خالی و جلوگیری از شلوغی جدول ارائه دهیم. به دنبال بیانیه EPCR ، راگبی لیگ برتر اعلام کرد که یک تعطیلات دو هفته ای در نیم فصل ارائه می دهد.

مدیر اجرایی دارن چیلدز گفت: “رفاه همه افراد در راگبی لیگ برتر برای ما حیاتی است. این تعطیلات در این فصل این فرصت را می دهد تا استراحت مورد نیاز را به بازیکنان سخت کوش، مدیران و مسئولان مسابقات ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *