برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

شکست نیل رابرتسون از یان بینگتائو

1 دقیقه خوانده شده
شکست نیل رابرتسون از یان بینگتائو

شکست نیل رابرتسون از یان بینگتائو

شکست نیل رابرتسون از یان بینگتائو – نیل رابرتسون قهرمان بریتانیا در اولین دور مسابقات مسترز در میلتون کینز مقابل یان بینگتائو با شکست مواجه شد.

رابرتسون با وقفه های 81 ، 121 و 82 کنترل را به دست گرفت و 3-1 پیش افتاد. اما یان چینی با 123ضربه برگشت و 3-3 نتیجه را به تساوی کشاند. رابرتسون با 5-3 پاسخ داد، اما یان به او چیره شد و یک پیروزی چشمگیر را بدست آورد.

استفان مگوایر، مارک سلبی را با سه بار قهرمانی 3-6 شکست داد. این برد او را در مرحله یک چهارم نهایی مقابل یان قرار داد. مرد شماره هشت جهان مگوایر در پنج فریم از شش فریم خود، با وقفه های 66 ، 57 ، 99 ، 65 و 61 به پیشرفت چشمگیر و برنده قاب کمک کرد.

مگوایر اسکاتلندی، تا به حال چهار بار به نیمه نهایی راه یافته است. او گفت: “شروع بسیار مهم بود. بنابراین بردن دو فریم اول آغاز بسیار خوبی بود. من انتظار نداشتم مارک را شکست دهم. من او را به مبارزه خوبی دعوت کردم. سعی کردم او را به راحتی ترک نکنم. حس خوبی دارد که مرسی شماره یک سابق جهان را شکست دهیم. مسابقه مقابل او سخت است.

“مسئولیت کامل” عدم آمادگی خود را بر عهده می گیرم

مرد شماره دو جهان رابرتسون در این فصل در فرم فوق العاده ای قرار دارد. او جود ترامپ را به شکلی چشمگیر پشت سر می گذارد تا عنوان قهرمانی اسنوکر انگلستان را بدست آورد.

اما یان 20 ساله با رتبه شماره 11 جهان در اولین حضور خود در مسابقات رابرتسون را شکست داد. رابرتسون گفت که “مسئولیت کامل” عدم آمادگی خود در طول کریسمس را “به عهده دارد. به بی بی سی دو گفت:” من از اینکه 5-3 برتری داشتم متعجب شدم. این برای همه افرادی که چند هفته در تعطیلات کریسمس می گذرانند مانند یک فصل استراحت است. من در مناطق خاصی کمبود داشتم. سرعت مسابقه واقعا کاهش یافت. بدون ازدحام جمعیت می تواند هر دو بازیکن را بکشد. هیچکدام از ما دنبال ایجاد فرصت فوری نبودیم. چند فریم آخر احساس رکود  میکردم اما از نظر تاکتیکی او واقعاً خوب بود. شما نمی توانید هفته به هفته بازی کنید. از نظر ذهنی غیرممکن است. من بسیار سرحال شدم، در طول کریسمس اصلاً اسنوکر بازی نکردم. عواقب احتمالی بازی نکرده آمدن به اینجا را درک کردم. برخی از بازیکنان با آمادگی خود شانس های خوبی را به دست آورده اند. این برای مردان که خانواده دارند سخت است. ادامه دادن تمرین در طول کریسمس به معنای نرفتن با خانواده به نروژ است و این واقعاً یک گزینه نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *