برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

ازنظر گوآردیولا سام آلاردایس نابغه است

1 دقیقه خوانده شده
ازنظر گوآردیولا سام آلاردایس نابغه است

ازنظر گوآردیولا سام آلاردایس نابغه است

ازنظر گوآردیولا سام آلاردایس نابغه است – پپ گواردیولا، سام آلاردایس، سرمربی وست بروم را به دلیل توانایی در نجات باشگاه ها از سقوط، “یک نابغه” خوانده است.

آلاردایس در تلاش است تا رکورد خود در زمینه سقوط هرگز را حفظ کند. زیرا او تلاش می کند تا تیم را که از پایین دوم است از سقوط نجات دهد. او در گذشته ساندرلند و بلکبرن را از موقعیت های مشابه نجات داده است.

گواردیولا تیمش روز سه شنبه در لیگ برتر با وست بروم دیدار کرد. گفت: آلاردایس می داند چطور می تواند نتیجه بگیرد “وقتی همه باور دارند که کار تمام شده است”.

این تیم در هفت بازی یک برد داشته اند. تنها پیروزی آنها در برابر ولوز در این ماه با شکست از وستهم به دنبال بوده است. گواردیولا می گوید پیروزی دربی کشور سیاه و لیورپول قهرمان را در ماه دسامبر با تساوی در آنفیلد نگه داشتن، نشان دهنده عملکرد خوب آلاردایس در هاوثورنس است.

این اسپانیایی گفت: “تصاحب تیم وسط فصل کار آسانی نیست. اما در برابر ولوز، لیورپول و سایر باشگاه ها نتایج خوبی گرفت. سام آلاردایس نابغه است.”

آلاردایس هرگز باشگاهی را بدون بهبود وضعیت در لیگ نگرفته و هیچ گاه ناکام نمانده است. پیش از این دو بار از رتبه 19 در لیگ برتر به ایمنی رسیده است. ابتدا با بلکبرن در فصل 09-2008 و بار دیگر با ساندرلند در فصل 16-2015 قبل از رفتن به انگلیس کار خود را آغاز کرد.

آگوئرو هنوز هم می تواند موفقیت را به من سیتی به ارمغان بیاورد

در همین حال، گواردیولا می گوید سرخیو آگوئرو هنوز هم می تواند گل به ثمر برساند تا این فصل منچسترسیتی موفق باشد.

مصدومیت ها و آزمایش Covid-19 مثبت باعث شده است که این آرژانتینی فقط 3 بازی را در این دوره انجام دهد. اما، سرمربی سیتی احساس می کند که آگوئرو32 ساله، همچنان که فصل به اوج خود می رسد می تواند نقشی اساسی داشته باشد.

گواردیولا گفت: “او در لحظات سرنوشت ساز به ما کمک خواهد کرد تا اهداف و تفاوتی که به ما نیاز داریم را به ما بدهد.”

ازنظر گوآردیولا سام آلاردایس نابغه است
ازنظر گوآردیولا سام آلاردایس نابغه است

سیتی که هم اکنون در فینال جام EFL به سر می برد، در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به دنبال کاپ نقره ای است. در لیگ برتر با 2 امتیاز عقب تر از منچستر یونایتد با یک بازی طولانی، در رده دوم قرار دارد.

آگوئرو بهترین گلزن تاریخ سیتی

با این حال، آگوئرو که بهترین گلزن تاریخ سیتی است، در این فصل هنوز در لیگ برتر گلزنی نکرده است. از آخرین بازی خود در 24 اکتبر، فقط 31 دقیقه در فوتبال برتر بازی کرده است.

او پس از جراحی زانو در تابستان شروع فصل را از دست داد. بازگشت او به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ و مشکل بیشتر در زانو پیچیده شد.

آگوئرو در اوایل ژانویه در آستانه بازگشت ظاهر شده بود. اما قبل از آزمایش مثبت خود مجبور شد با داشتن تماس نزدیک با کسی که به ویروس کرونا مبتلا شده، خود را منزوی کند.

گواردیولا افزود: “من نمی دانم چه زمانی او برمی گردد، اما من بسیار خوش بین هستم. او تا پایان فصل ماه های خوبی را به ما می دهد. من خیلی مطمئنم که این اتفاق خواهد افتاد. او باید تست منفی داشته و پروتکل ها را رعایت کند و سپس به اینجا بازگردد. اما امیدوارم که او بتواند با توانایی خاصی که دارد به ما کمک کند. به همین دلیل او یکی از بهترین مهاجمان، نه فقط در انگلیس که در تمام ادوار تاریخ فوتبال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *