برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

وضعیت المپیک توکیو 2020 مشخص نیست

1 دقیقه خوانده شده
وضعیت المپیک توکیو 2020 مشخص نیست

وضعیت المپیک توکیو 2020 مشخص نیست

وضعیت المپیک توکیو 2020 مشخص نیست – اعضای هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک روز چهارشنبه با اولین کنفرانس ویدیویی خود در سال تماس می گیرند. آنها این کار را در میان افزایش عدم اطمینان در مورد تاخیر در بازی های توکیو در این تابستان انجام خواهند داد.

به تعویق انداختن بی سابقه المپیک سال گذشته بزرگترین تصمیمی است که در زمان صلح در ورزش گرفته شده است. اما لغو واقعی آن کاملا تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

چنین حرکتی عواقب عمیقی را برای ورزش های المپیک و پارالمپیک به همراه خواهد داشت. این موضوع برای ورزشکاران سراسر جهان ناامید کننده خواهد بود. بنابراین چه نیروهایی می توانند طی هفته های آینده تعیین کننده باشند؟

سال نو، تردیدهای جدید

تاکنون ژاپن از بدترین بیماری همه گیر ویروس کرونا نجات یافته است. آنها تلفات بسیار کمتری از تعداد دلخراش تلفات در سایر مناطق جهان داشته اند.

نخست وزیر ژاپن می گوید: المپیک و پارالمپیک ادامه خواهد داشت

اما با اعلام وضعیت اضطراری دو هفته پیش در پایتخت به دنبال ثبت موارد جدید کووید19، افکار عمومی علیه بازی ها شد و بحران شدت گرفت.

سر متیو پینسنت، اسطوره المپیک، با بالاترین رده بندی ورزشکاری خواستار لغو بازی ها شد. او گفت که ایده هزاران نفر برای پرواز در سراسر جهان، واکسینه نشده، در یک مکان “مضحک” است. به گفته وی ، توکیو باید بازی ها را در سال 2024 به صحنه ببرد. در حالی كه میزبان های بعدی پاریس و لس آنجلس هر دو چهار سال به تعویق بیافتند تا بتوانند تصمیم بگیرند.

وضعیت المپیک توکیو 2020 مشخص نیست
وضعیت المپیک توکیو 2020 مشخص نیست

تارو کونو از اینکه این بازی ها می تواند بیماری همه گیر کشور را بدتر کند، نگران است. او اولین وزیر کابینه ژاپن بود که سکوت را شکست، و اعتراف کرد “هر اتفاقی ممکن است بیفتد”. پیامی که توسط عضو ارشد IOC دیک پاوند تقویت شد. وی گفت که او نیز نمی تواند اطمینان داشته باشد که بازی ها برگزار می شود.

جنجالهای پیرامون مسابقات اوپن استرالیا در ملبورن نشان می دهد مشکلات مربوط به قوانین قرنطینه قبل از یک رویداد مهم ورزشی بین المللی زیاد است. سر کیت میلز، رئیس لندن 2012 به رادیو 5 بی بی سی زنده گفت که معتقد است برگزاری المپیک امسال بعید است انجام شود.

هفته گذشته هنگامی که تایمز گزارش داد که بنا به گفته یک منبع ناشناس دولت ژاپن گزینه بعدی سال 2032 را در برنامه خود دارند. وزرا به طور خصوصی اعتراف کرده اند که باید این رویداد لغو شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *