برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

حمله هواداران مارسی و تعویق بازی

1 دقیقه خوانده شده
حمله هواداران مارسی و رن

حمله هواداران مارسی و رن

حمله هواداران مارسی و تعویق بازی – بازی مارسی در خانه مقابل رن در لیگ 1 فرانسه پس از صحنه های خشونت آمیز شنبه در زمین تمرین به تعویق افتاد.

پلیس محلی می گوید 300 طرفدار مارسی در مرکز تمرین بازیکنان “با خشونت” به افسران حمله کردند. 25 بازداشت صورت گرفت. هفت افسر پلیس زخمی شدند.

هفته های اخیر اعتراضات زیادی از سوی هواداران مارسی در مورد نحوه اداره باشگاه، داخل و خارج از زمین صورت گرفت.

هواداران بعد از ظهر شنبه به مدت کوتاهی وارد محل تمرین شدند. تیم بعد از سه شکست پیاپی در لیگ 1، رتبه هفتم شد. بازی مقابل رن قرار بود ساعت 20:00 به وقت گرینویچ برگزار شود.

روز شنبه، مارسی در بیانیه ای گفت این باشگاه “حمله غیرقابل قبول را به شدت محكوم می كند”. این “زندگی افراد حاضر در محل را به خطر می اندازد”. آنها اقدامات دست اندرکاران را “غیرمسئولانه و غیرقابل قبول” خواندند. مارسی تخمین زده است که خسارت وارد شده “به صدها هزار یورو” برسد.

ژاک-هنری ایراد، رئیس باشگاه مارسی، گفت: “آنچه امروز ظهر رخ داد، مربوط به دردسر سازانی است که ادعا می کنند طرفدار هستند اما امکانات را تخریب می کنند. کارمندان و بازیکنان را تهدید می کنند.”

کاپیتان باشگاه استیو مانداندا افزود: “حوادث امروز مرا ناراحت کرده و قابل قبول نیست. ما بازیکنان فوتبال هستیم. یک بحران ورزشی به هیچ وجه نمی تواند چنین موج خشونتی را توجیه کند.”

پلیس محلی در توئیتر خود نوشت: “300 هوادار OM [مارسی] با خشونت به افسران پلیس حاضر در محل تمرین La Commanderie حمله کردند. برای پایان دادن به آسیب نیروهای کمکی اعزام شدند.

آندره ویلاس بوآش در پایان رقابت ها خداحافظی میکند

مدیر آندره ویلاس-بوآش فصل گذشته این تیم را به مقام دوم لیگ یک رساند. اما روز جمعه گفت بعید است که قرارداد وی را بیش از ژوئن تمدید کنند و قرار است در پایان رقابت های فعلی جدا شود.

حمله هواداران مارسی و رن
آندره ویلاس-بوآش

این پرتغالی گفت: “به نظر می رسد پایان فرا رسیده است.” “من فکر می کنم همه چیز در ماه ژوئن تمام خواهد شد. من تقاضای هیچ چیز ندارم. با توجه به جایگاهی که هستیم درست نیست. و من فکر می کنم همه با آن موافق هستند. من نمی توانم برنامه بیشتری در حال به انجام رسیدن برای پیشرفت ببینم. این مکان نیاز به شفاف سازی از جمله خودم دارد. مگر اینکه 10 پیروزی پشت سر هم بدست آورم. اما من مسئول نتایج هستم و در حال حاضر آنها افتضاح هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *