برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

دوک کمبریج خواستار توقف رفتارهای نژادپرستی

1 دقیقه خوانده شده
دوک کمبریج خواستار توقف رفتارهای نژادپرستی

دوک کمبریج خواستار توقف رفتارهای نژادپرستی

دوک کمبریج خواستار توقف رفتارهای نژادپرستی – دوک کمبریج خواستار توقف رفتار نژادپرستی از فوتبالیست ها شد و آن را “حقیر” خواند.

مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، پس از یک سری اتفاقات، آخرین بازیکن مورد تعرض نژادپرستانه این آخر هفته بود.

روز یکشنبه، پلیس منچستر تحقیقات در مورد رفتار نژادپرستانه را آغاز کرد. در توییتر، شاهزاده ویلیام، که رئیس فدراسیون فوتبال نیز هست، از کسانی که راجع به این موضوع صحبت کرده اند تمجید کرد. وی گفت: رفتار نژادپرستانه – چه در زمین، در سکوها یا در شبکه های اجتماعی – حقیر است و اکنون باید متوقف شود.

“همه ما وظیفه داریم فضایی را ایجاد کنیم که چنین رفتاری تحمل نشود. کسانی که گسترش نفرت و تفرقه را انتخاب می کنند در قبال اقدامات خود پاسخگو هستند. این موضوع به شبکه هایی که اکنون بسیاری از این فعالیت ها در آنها انجام می شود، گسترش می یابد.

من از همه بازیکنان، هواداران، باشگاه ها و سازمان هایی که همچنان این رفتار را محکوم می کنند، تشکر می کنم.”

دوک کمبریج خواستار توقف رفتارهای نژادپرستی
بدرفتاری با راشفورد در روز شنبه به دنبال رفتار مشابه با هم تیمی هایش اکسل توانزبه و آنتونی مارسیال بود.

در بیانیه پلیس منچستر (GMP) آمده است: “تعدادی از این صحبت ها به ما گزارش شده است. ما در حال برقراری ارتباط با افراد درگیر شده هستیم تا از آنها پشتیبانی كنیم. به طور كامل درمورد این جنایات تحقیق خواهیم كرد.”

بشریت و رسانه های اجتماعی را در بدترین وضعیت  خود هستند

راشفورد این بدرفتاری را “بشریت و رسانه های اجتماعی را در بدترین وضعیت” توصیف کرد. این جوان 22 ساله به دلیل مبارزه برای فقر غذایی کودکان نشان MBE گرفته است. وی روز شنبه چندین پیام نژادپرستانه در اینستاگرام دریافت کرد. آنها پس از تساوی 0-0 یونایتد مقابل آرسنال به این مهاجم انگلیسی فرستاده شدند.

دوک کمبریج خواستار توقف رفتارهای نژادپرستی
شاهزاده ویلیام خواستار توقف رفتارهای نژادپرستی

وی در توییتر خود گفت: “من یک سیاه پوست هستم و هر روز به خود افتخار می کنم. هیچ کس، یا هیچ نظری، احساس متفاوتی در من ایجاد نخواهد کرد. بنابراین متاسفم اگر به دنبال یک واکنش شدید بودید. شما به راحتی نمی توانید آن واکنش را بگیرید. من اسکرین شات ها را به اشتراک نمی گذارم. انجام چنین کاری غیرمسئولانه است و همانطور که می توانید تصور کنید هیچ چیز مهمی در آنها وجود ندارد. من بچه های زیبایی از هر رنگی در فالوورهایم دارم و آنها نیازی به خواندن این صحبت ها ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *