برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

منچستریونایتد با پیروزی 9گله لیگ برتر

1 دقیقه خوانده شده
منچستریونایتد با پیروزی 9گله لیگ

منچستریونایتد با پیروزی 9گله لیگ

منچستریونایتد با پیروزی 9گله لیگ برتر – منچستر یونایتد با 9 گل به ساوتهمپتون که 9 بازیکن داشت، با رکورد لیگ برتر مساوی کرد. این دومین باری است که ساوتهمپتون 9-0 در همان فصل ها باخت.

کارت قرمز برای الکساندر جانکویتس از ساوتهمپتون فقط پس از دو دقیقه باعث نا امیدی بازدیدکنندگان شد. تیمی که در اکتبر 2019 مقابل لسترسیتی در همان خط قرار گرفتند. این تنها سومین بار است که یک تیم در لیگ برتر 9-0 شکست می خورد. منچستر یونایتد نیز در سال 1995 با همین اختلاف گل ایپسویچ تاون را شکست داد.

آرون وان-بیساکا با اولین گل خود در اولدترافورد دروازه حریف را باز کرد. مارکوس راشفورد و ادینسون کاوانی نیز قبل از وقت استراحت دروازه را مورد هدف قرار دادند.

منچستر یونایتد پس از شروع نسبتاً ضعیف نیمه دوم، در 21 دقیقه پایانی 5 گل به ثمر رساند. قبل از اینکه اسکات مک تومینای گل بزند، آنتونی مارسیال به خشکسالی گل پایان داد.

سپس، بدنارک دومین بازیکن شد که از زمین اخراج شد. مارسیال به برونو فرناندس این فرصت را داد که از روی نقطه پنالتی در دقیقه 87 گلزنی کند. مهاجم فرانسوی دومین گل خود را ثبت کرد، قبل از اینکه دن جیمز در وقت اضافه گلزنی کند.

این پایان خیره کننده ای بود زیرا یونایتد تقریباً با پیروزی 10-0 باشگاه خود مقابل اندرلخت در سال 1956 برابر شد.

منچستر یونایتد به صدر جدول نزدیک شد

تأثیر گسترده روی تفاضل گل آنها را به تنها رهبران لیگ، منچسترسیتی، نزدیک کرد.

به نظر می رسید که حاشیه هفت گل پیروزی همان چیزی است که یونایتد از آن پیروی می کند. اما دقیقه 90 مارسیال – اولین باری که در تمام فصل دو گل به ثمر رساند – تیم میزبان را فراتر از آن برد.

منچستریونایتد با پیروزی 9گله لیگ
منچستریونایتد رکورد 9 گل را برای سومین بار در لیگ زد

راشفورد و مک تومینای حملات قابل توجهی را برای تیم یونایتد به وجود آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *