برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

سرنا ویلیامز در مسابقات اپن استرالیا

1 دقیقه خوانده شده
سرنا ویلیامز در مسابقات اپن استرالیا

سرنا ویلیامز در مسابقات اپن استرالیا

سرنا ویلیامز در مسابقات اپن استرالیا – سرنا ویلیامز با مشکل شانه راست برای مسابقات آزاد استرالیا مطمئن در مسابقات خواهد بود.

این آمریکایی قرار بود در مرحله نیمه نهایی با اشلی بارتی شماره یک جهان بازی کند. اما وی روز جمعه به دلیل مصدومیت کناره گیری کرد. ویلیامز هنگامی که مسابقات از روز دوشنبه آغاز می شود، برای کسب عنوان 24 گرند اسلم رقابت خوهد کرد.

ویلیامز 39 ساله گفت: “من احساس خوبی دارم. قبلاً تحت درمان شانه ام قرار گرفته ام.”

نائومی اوزاکا، قهرمان اوپن یو اس بی، یکی از مدعیان عنوان قهرمانی ملبورن و ویکتوریا آزارنکا با مصدومیت از تمرین مسابقات کنار رفتند.

اوزاکای ژاپنی قرار بود روز شنبه در مرحله نیمه نهایی تروفی Gippsland به مصاف الیز مرتنز از بلژیک برود. اما با استناد به یک مشکل شانه طولانی مدت، او کنار رفت. اوزاکا گفت: “این به نوعی دوباره شعله ور شد زیرا من مسابقات زیادی را پشت سر هم انجام دادم. تمرکز اصلی من این است که بتوانم قبل از مسابقات به اندازه کافی استراحت کنم.”

آزارنکا که در فینال نیویورک به اوزاکا باخت، با مصدومیت از ناحیه کمر از مرحله یک چهارم نهایی گرامیپان تروفی خارج شد.

شش مسابقه WTA و ATP در پارک ملبورن برگزار می شود تا بازیکنان بتوانند پس از قرنطینه اجباری خود در استرالیا آماده شوند.

مسابقه عنوان قهرمانی برگزار نمی شود

به دلیل عقب افتادگی رویدادها، فینال گرامپیان تروفی برگزار نمی شود. مرحله نیمه نهایی همچنان روز یکشنبه برگزار می شود. برندگان امتیاز نهایی و جایزه دریافت می کنند اما مسابقه عنوان قهرمانی برگزار نمی شود.

ماریا ساکاری یونانی مقابل آنت کنتاویت از استونی بازی خواهد کرد.

آزارنکا بلاروسی پس از گذراندن 14 روز در اتاق هتل خود بدلیل آزمایش مثبت ویروس کرونا، فقط یک مسابقه انجام داده است.

مدافع عنوان قهرمانی، صوفیا کنین، پس از شکست مقابل گاربینه موگوروزا در هشت دوره گذشته دره یارا گریه کرد. او گفت که نداشتن امکان تمرین مناسب او را تحت تأثیر قرار داده است.

این آمریکایی گفت: “بعد از دو مسابقه، پای من بسیار درد گرفته است. می توانید ببینید که دو هفته در یک اتاق بودن، بازی نکردن، تمرین نکردن، چقدر در بازی ها تاثیر داشته است. امروز بهتر است و من می خواهم که برای بازی های اپن بهتر نیز باشد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *