برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

هفتمین سوپربول تام بریدی با تمپا

1 دقیقه خوانده شده
هفتمین سوپربول تام بریدی با تمپا

هفتمین سوپربول تام بریدی با تمپا

هفتمین سوپربول تام بریدی با تمپا – تام بریدی تیم تمپا بی باکانییرز را به راحتی با نتیجه 31-9 مقابل کانزاس سیتی چیرز به پیروزی هدایت کرد. وی رکورد خود را در پیروزی های Super Bowl به 7 رساند.

او اولین فصل حضور خود در تمپا پس از درخشش 20 ساله با نیو انگلند پاتریوتس داشت. این مهاجم همیشه سبز به تامپا بی کمک کرد تا اولین تیمی باشد که در استادیوم خود برای سوپربول بازی می کند.

با 43 سال و 188 روز، بردی به پیرترین بازیکنی تبدیل شد که در بزرگترین بازی در ورزش ایالات متحده بازی می کند. او رکورد حضور در سوپربول را به 10 رساند. بریدی به پیتون منینگ پیوست تا تنها بازیکنانی باشند که در سوپربول با دو تیم مختلف به پیروزی رسیده اند.

بردی قبلاً به عنوان بزرگترین بازیکن NFL در تمام دورانها شناخته می شد. سپس تصمیم گرفت خارج از فصل نیوانگلند را ترک کند. برای یک چالش جدید به Tampa Bay که تنها پیروزی قبلی Super Bowl در فصل 2002 بود، جذب شد.

گزارش شده که او به باکس گفته است که می خواهد هم تیمی های سابق پاتریوتس، راب گرونکوسکی و آنتونیو براون و لئونارد فورنت را بیاورد.

نکته قابل توجه این است که بردی اکنون حتی بیش از هر تیمی به تنهایی پیروزی در سوپربول دارد. همچنین برای پنجمین بار با افزایش رکورد به عنوان باارزش ترین بازیکن بازی شناخته شد.

وی گفت: “من به همه این افراد بسیار افتخار می کنم. ماه نوامبر سختی داشتیم اما بروس آریان (سرمربی) به ما اطمینان داشت و در زمان مناسب توانستیم آن را به کنترل خود در آوریم. من هیچ مقایسه ای نمی کنم. آمدن به اینجا و بازی با این گروه از بچه ها شگفت انگیز است.”

نکته ای که بریدی ثابت کرد

هفتمین سوپربول تام بریدی با تمپا – در حالی که در نیو انگلند بود، بریدی موفق ترین همکاری مربی با خط حمله را در NFL با بیل بلیچیک تشکیل داد. هنگامی که او آنجا را ترک کرد، برخی احساس کردند که بلیچیک لیاقتش بیشتر است و بریدی بدون او متوجه خواهد شد.

اما میهن پرستان اولین فصل باخت خود را از سال 2000 تحمل کردند. در حالی که بریدی بعد از پیوستن به این تیم و یک فصل بدون بازی های پیش از فصلی، یک Super Bowl دیگر را برنده شد.

این همچنین تیمی بود که قبل از این فصل، از زمان پیروزی در سوپربول 37 در یک بازی پلی آف پیروز نشده بود. آنها از سال 2007 به بعد به هیچ نتیجه خوبی نرسیده بودند. اما بردی تشخیص داد که آنها به تدریج در حال بهتر شدن هستند. آنها یک دفاع مستحکم داشتند که می توانست از او محافظت کند.

قطعه گمشده ی تمپا

در هفته سوپر بول، مربی بروس آریانز گفت که بریدی “قطعه گمشده” بود. برای اندازه گیری خوب، آنها گرونکوسکی را از بازنشستگی بیرون کشیدند. به براون فرصتی دیگر دادند و نماینده آزاد فورنت را انتخاب کردند.

Bucs برای صعود غیرقابل احتمال در Super Bowl شتاب می گرفتند. پس از آنکه کانزاس سیتی با یک گل دروازه حریف را باز کرد، بریدی پاس مفیدی به گرونکوسکی ارسال کرد.

این جفت قبل از بازنشستگی گرونکوسکی پس از پیروزی سوپر بول 53 با پاتریوتس در نیوانگلند به یک زوج مخرب تبدیل شدند. گرونکوسکی این بازیکن 31 ساله در WWE و تلویزیون حضور کوتاهی داشت. اما پس از بازگشت به سختی های NFL با هفت بار تاچ داون در طول فصل عادی، او برای دومین بار با بریدی پیروزی سوپربول 55 را دریافت کرد.

کانزاس سیتی در ابتدای نیمه دوم اختلاف را با یک گل دیگر کاهش داد. اما باكسها به تسلط خود ادامه دادند و بهترین حمله NFL را خفه كردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *