برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

نادال در یک چهارم نهایی استرالیا

1 دقیقه خوانده شده
نادال در یک چهارم نهایی استرالیا

نادال در یک چهارم نهایی استرالیا

نادال در یک چهارم نهایی استرالیا – رافائل نادال، قهرمان سابق و دانیل مدودف، هر دو به مرحله یک چهارم نهایی اوپن استرالیا رفتند.

نادال اسپانیایی ، برنده 2009 و مرد شماره دو تنیس، یک پیروزی 6-3 6-4 6-2 مقابل بازیکن ایتالیایی، فابیو فوگینی در پارک ملبورن کسب کرد. نادال چهارشنبه در هشت بازی آخر به مصاف استفانوس تسیسیپاس می رود.

ماتئو برتینی از ایتالیا به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه شکم مجبور به کناره گیری شد. در نتیجه پیروزی این مسابقه به تسسیسپاس یونانی با رده پنجم واگذار شد. تسسیسپاس قرار بود روز دوشنبه در بازی آخر در رود لاور آرنا در رده نهم برتینی بازی کند.

پیروزی نادال به این معنی است که او برای چهل و سومین بار به یک چهارم نهایی گرند اسلم رسیده است. او 20 عنوان قهرمانی کسب کرده است. اگرچه تنها موفقیت او در ملبورن 12 سال پیش برابر راجر فدرر بود.

او از اوایل این ماه از جام ATP انصراف داده بود. با مصدومیت از ناحیه کمر وارد این تورنمنت شد، اما در چهار مسابقه خود یک ست را هم رها نکرد.

بازی نادال چه گذشت

فوگینی 33 ساله برای چهارمین بار در هشت سال در دور چهارم بازی می کند. اما جدای از وقفه سرویس در ست دوم که نادال بلافاصله از آن دور شد، نتوانست اسپانیایی را تحت فشار قرار دهد.

نادال 34 ساله گفت: “من بازی خوبی انجام دادم وقتی او مرا شکست. او بلافاصله نتیجه را از دست داد و بنابراین کمی خوش شانس بودم. خوشحالم که کمرم تحمل کرده است و سه شنبه یک روز مهم برای تمرین خواهد بود.”

روس ها در ملبورن تاریخ سازی می کنند

مدودف با پیروزی مقابل مکینزی مک دونالد با نتیجه 6-4 6-2 6-3 به هجدهمین پیروزی متوالی خود دست یافت. این بدان معناست که سه روس در مرحله یک چهارم نهایی یک گرند اسلم برای اولین بار در دوره اوپن استرالیا حضور دارند.

مدودف برای شکست دادن مک دونالد در میدان مارگارت کورت آرنا تنها به یک ساعت و 29 دقیقه زمان نیاز داشت. گفت: “من همیشه بیشتر می خواهم، اما پله پله، بنابراین این شگفت آور است.”

مدودف در یک هشتم نهایی به مصاف هموطن آندری روبلف می رود. ربلف با نتیجه 6-2 7-6 (7-3) پیش افتاد که حریف نروژی کاسپر رود به دلیل مصدومیت خارج شد.

اصلان کاراتاسف، باید در مسابقات مقدماتی دوحه سه پیروزی کسب می کرد. او با ادامه اولین رویای گرند اسلم خود، یکشنبه پیروز شد.

از زمان مارات صفین در ملبورن در سال 2005، هیچ مرد روسی موفق به کسب گرند اسلم نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *